Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa I tisdags natt vaknade jag och min sambo av att våran goldenvalp Lowe på 12 veckor började skita ner sig inne i sovrummet, samt kräktes...
Svar
8
· Visningar
17 596
Senast: Hellas
·
Hundavel & Ras Hej! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har en American Pitbull Terrier hemma på 1 år som för ett tag sedan fått konstiga svullnader på...
Svar
3
· Visningar
789
Hundhälsa Sökte men hittade ingen tråd som passade. Vår ena hund har fått demodex, det är en 23månaders Dobermann som vi tog som omplaceringshund...
Svar
6
· Visningar
6 409
Senast: Zvinto
·
Hundhälsa Ja nu har det blivit vinter med snö och kyla men vovven min är i det närmaste klädd i sommarpäls = nästintill naken... Lapphund som...
Svar
17
· Visningar
1 961
Senast: _Amazing_
·
Övr. Hund Behöver bra tips och råd. Har beslutat att min ena hanhund ska börja gå med en grupp hundar en gång i veckan ute i skog och mark. Nu... 2
Svar
27
· Visningar
3 231
Senast: _Amazing_
·
Hundavel & Ras Valpen jag tingat var på vet.besiktning idag och det visade sig att hon saknar en tand i överkäken. Det är inget som påverkar hunden i... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 682
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Har precis vant min schäferkille att bära klövjeväska, han älskar den och blir helt tokig när den kommer fram nu. Då vet han att han har...
Svar
4
· Visningar
1 912
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Hur gör man så att ett hundmöte mellan en valp och en äldre hund ska gå bra? Den äldre hund har sitt sätt att hälsa genom att "nafsa" i...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: rahl
·
Övr. Hund Tänkte att de kunde vara kul att veta vad ni kräver av era hundar och gärna från vilken ålder. Av min 1,5 åring kräver jag att han...
Svar
11
· Visningar
1 253
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras SKKs kontrakt. Säljaren har rätt att ta tre kullar på hanhunden, men finns det någon som säger att säljaren har "förparningsrätt" (...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Sambon har ju en grandis sedan tidigare, en kastrerad hane på tre år. Men nu har även jag en egen liten vovve!!! :banana: Idag har jag...
Svar
10
· Visningar
1 404
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Vintern verkar vara här på riktigt och ställer som vanligt till med besvär. Hur ska man överleva med motivation och träningslust i...
Svar
17
· Visningar
1 627
Senast: lady_vip
·
  • Låst
Övr. Hund Vad f-n ska jag göra. Är sjukt orolig :cry: Hon brukar aldrig försvinna så här även om hon gärna smiter en runda om hon får...
Svar
8
· Visningar
1 014
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Min 6-månaders schäfer äter idag Royal Canin giant junior (giant då hon har ett par kullsyskon som växt lite fort). Det är inte mitt val... 2 3
Svar
48
· Visningar
13 359
Senast: Arwyn
·
Övr. Hund Hej! har en medelstor blandrastik på 10 månader ( vorsteh/wachtel/schäfer/rottweiler ) som alltid varit hur go som helst ute på...
Svar
9
· Visningar
2 905
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag vill inte ha reklam för täcke eller affärer, jag vill veta OM det finns något sådant. Vilket jag tyckte jag formulerade klart i...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Snuffsan
·
  • Låst
Övr. Hund Är det bara jag som ser dåligt eller har min tråd om täcke än en gång försvunnit:confused: Sista jag såg hade kvina (stavas?) skrivit:)...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras :D Jag var i min barndomsstad i helgen och jag tog med mig min Kina-Puff, alltså kinesisk nakenhund med päls!:laugh: på en gata möter...
Svar
15
· Visningar
2 281
Senast: nevin
·
Övr. Hund En bekant,NN, till mig köpte för en vecka sedan en fransk Bulldogg valp. Efter ett par dagar visade valpen tecken på ohälsa och NN tog... 2
Svar
21
· Visningar
5 349
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Mi hund blev tjyvparad. Den ena var röntgad ok. Den andra var aldrig röntgad men dennes föräldrar var OK. Jag är INTE uppfödare och... 2
Svar
33
· Visningar
4 028
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18