Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ja, som frågan lyder. Jag har noterat att det är väldigt många bukefalister som endera redan föder upp hundar eller har planer på att ta...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 801
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa Upptäckte igår att jag betalar 4000/år i försäkring på min snart 11-åriga hund (jag betalar och ser glad ut och har faktiskt inte tänkt...
2
Svar
37
· Visningar
15 712
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Jag har smått gått in på banan att börja barfa min hund, för att öka aptiten och få honom att gå upp i vikt lite så han kan bygga...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
14 400
Övr. Hund Jag bor på en gård mitt ute i skogen. Mina hundar (en stor hund och en dvärgpincher) är alltid lösa på våran gård och springer aldrig...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
15 339
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vi har flyttat till en ny gård och med oss följde förstås hundarna, en Gd tik, en Kina-puff och vår lilla Rottishane, de är snälla alla...
Svar
6
· Visningar
1 473
Senast: Grana
·
Hundträning Jag försöker träna drag med min aussie men hon har lite svårt att förstå. Hon har dragit förut, men bara i tvåspann. Nu när hon ska dra...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Hej! jag har ett stort problem.. min tik löper.. Har prövat alla möjliga skydd/ trosor men hon pillar ur bindan/trossskyddet,och biter...
Svar
6
· Visningar
2 155
Senast: ripley228
·
Hundhälsa Min hund har under natten tuggat i sig en del mossa som jag hade som dekoration i adventsljusstaken och jag har googlat på mossa och...
Svar
11
· Visningar
9 922
Senast: ripley228
·
Hundhälsa Hejsan! Nu ikväll skrek min hund när min sambo kliade hnom på insidan av bakbenen..:confused: "VILL TILLÄGGA ATT DET HÄNDER MINST EN...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Em3li3
·
Övr. Hund Imorgon åker jag och hämtar vovve nummer 2, en valp på 8 veckor. Han är från samma ställe som min första vovve, dom både är blandning...
Svar
9
· Visningar
2 266
Senast: KaffeKask
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringsvinthund. Superbra hundspråk osv, klok MEN gapig utomhus! Ser han en ovän gapar han men ser han en vän ylar han...
Svar
14
· Visningar
3 186
Senast: paradiset
·
Hundhälsa I tisdags natt vaknade jag och min sambo av att våran goldenvalp Lowe på 12 veckor började skita ner sig inne i sovrummet, samt kräktes...
Svar
8
· Visningar
17 523
Senast: Hellas
·
Hundavel & Ras Hej! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har en American Pitbull Terrier hemma på 1 år som för ett tag sedan fått konstiga svullnader på...
Svar
3
· Visningar
788
Hundhälsa Sökte men hittade ingen tråd som passade. Vår ena hund har fått demodex, det är en 23månaders Dobermann som vi tog som omplaceringshund...
Svar
6
· Visningar
6 409
Senast: Zvinto
·
Hundhälsa Ja nu har det blivit vinter med snö och kyla men vovven min är i det närmaste klädd i sommarpäls = nästintill naken... Lapphund som...
Svar
17
· Visningar
1 956
·
Övr. Hund Behöver bra tips och råd. Har beslutat att min ena hanhund ska börja gå med en grupp hundar en gång i veckan ute i skog och mark. Nu...
2
Svar
27
· Visningar
3 231
·
Hundavel & Ras Valpen jag tingat var på vet.besiktning idag och det visade sig att hon saknar en tand i överkäken. Det är inget som påverkar hunden i...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 648
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Har precis vant min schäferkille att bära klövjeväska, han älskar den och blir helt tokig när den kommer fram nu. Då vet han att han har...
Svar
4
· Visningar
1 911
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Hur gör man så att ett hundmöte mellan en valp och en äldre hund ska gå bra? Den äldre hund har sitt sätt att hälsa genom att "nafsa" i...
Svar
7
· Visningar
1 094
Senast: rahl
·
Övr. Hund Tänkte att de kunde vara kul att veta vad ni kräver av era hundar och gärna från vilken ålder. Av min 1,5 åring kräver jag att han...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka