Stockholms Hundmässa 2012

Sv: Stockholms Hundmässa 2012

Vi ska ställa vår rottweiler, championtik, samt träffa hennes syster som vi hoppas på ska ta sitt tredje cert :) Ser faktiskt mest fram emot att träffa syster med familj, systrarna fyller 6 i vår och vi har inte träffat familjen sedan de gjorde MH vid 1 års ålder eftersom vi bor 60 mil ifrån varandra.
Dessutom har vi barn som är nästan jämngamla så kanske kan de roa varandra en stund så vi kan prata hund :D

NEJ! Det får inte vara sant! :(

Tyvärr jo :( Så nu är hon rakad på ryggen/rumpan och är definitivt inte i utställningsskick. Så vi åker raka vägen till Dalarna istället, försöker se det positivt att slippa krångel med barnvakt osv.... But it SUCKS!

Undrar om det finns någon som kan tänka sig att gå förbi Ridgebackmontern och fota bilderna som finns på rasen?

Har nämligen skickat in bilder på min då de sökte för att visa. Skulle va kul att se ifall de kom till användning! :D

Knapp

Jag ska dit på lördag! Ska kolla på Rottisarna som ställs på lördagen, träffa lite folk och sen shoppa!! Åh vad jag ser fram emot det!!

ska dit på Lördag och hejja på mamman till min buse <3 Hon har presterat fantastiskt i år (Nordv-12 m.m)och hoppas hon gör det i Sthlm också :D sen en hel massa shopping och träffa hundvänner :) Ska bli så roligt :)

*kl*

Jag har hittat hundvakt! :bump:
Imorgon mellan ca kl 10:30 och 13 kommer jag springa runt på mässan.

Japp imorrn klockan nio börjar det men lär hålla på i några timmar framåt pga många anmälda! falukorw ska ställa min lilla tjej (bland annat) eftersom jag är kvar här i tyskland. Klart du ska gå! Om inte för lite shopping :D

Åh :D

Just shopping kommer det nog inte bli, faktiskt. Det räcker gott med att jag shoppar en frys nu i helgen för att kunna fylla med diverse kött osv till Wahidah :D (det känns verkligen lustigt att jag som är vegetarian köper en frys enbart för köttförvaring...)

*KL*

Kul med så många bukefalister. Jag återfinns i whippetklubbens monter på förmiddagen om någon vill säga hej. :)

Leta upp mig om du kommer dit :)
Är inte du duktig på att fota också? Vore kul med lite fina bilder :)

Leta upp mig om du kommer dit :)

Jag är så dålig på att leta upp folk, för jag känner aldrig igen någon :o

De som känner igen mig får mer än gärna komma fram och säga hej :D Sedan får ni väl peka på alla bukehundar så att jag känner igen dem också och kan fotografera lite. De enda bukehundar jag vet garanterat att jag känner igen är vinthundarna...
Är ni inte säkra på hur jag ser ut så är det ungefär såhär: http://cdn06.dayviews.com/105/_u2/_u0/_u4/_u4/_u4/_u9/u2044492/47459_1353975536.jpg och jag kommer ha svart jacka, svartgråa jeans, kängor och Nikonkamera runt halsen ;)

Kl

Jag och sambon åker dit ett par timmar nu på fm för att se mässan för första gången. Det ska bli jättekul, och kanske ser vi några lappisar där också. Vår egen är kvar hemma på landet.

Tror inte Frida hunnit se din bild! Men gå dit och fråga efter Kennel La Leia's så kan folk peka åt dig ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Så, nästa helg är det dags för hundmässan i Älvsjö igen! Vilka bukefalister kommer dit? Ska ni tävla något, sitta i monter eller "bara"...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 540
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Vilka ska dit? :) Ska ni ställa ut eller tävla? Shoppa? Min ena (Winzi) är anmäld i championklass på lördagen. Vi har inte varit...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
8 041
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 665
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Nästa helg är det dags, Älvsjömässan i Stockholm blir fullproppad med hundar i två dagar! Jag kan därför inte låta bli att vara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 541
Senast: fetange
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka