Hua, snart ska vi tävla rally
Lycka till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hua, snart ska vi tävla rally
Hur gick det?Hua, snart ska vi tävla rally
81 poäng, domaren tolkade tydligen Tinjas snärt med rumpan i ett av sitten som två sitt Så där blev det 10 minus, lite surt.Hur gick det?
En puli vann, welsh corgi pembroke 2:a, sen minns jag inte merHar suttit och glott på webbsändningarna på jobbet och väntat på gruppfinalen i grupp 1. Givetvis det enda jag missar när jag väntat hela helgen... så j-la less
En puli vann, welsh corgi pembroke 2:a, sen minns jag inte mer
Lyckades också hitta det idag och fick se min lilles morfar i gruppfinalen för terriers.Lyckan var total när jag insåg att man kan spola tillbaka och se i efterhand
Lyckades också hitta det idag och fick se min lilles morfar i gruppfinalen för terriers.
Jag tror inte jag sett en enda gruppfinal med placerad bedlington förut, så det var jättekul.Såg igår med, tänkte på dig när jag såg bedlington terrier
För egen del var det kul att en schipperke blev grupp-3a i grupp 1. Trist att min nuvarande ras blev oplacerad.
En puli vann, welsh corgi pembroke 2:a, sen minns jag inte mer
+ @snurra!
Vet inte hur det såg ut igår men Leonbergern som blev BIS-3 var halt när den vann gruppfinalen i lördags. Hur kan man placera en uppenbart halt hund? Flera som reagerade.
Enligt utsago hade hunden på världsutställningen inte fått springa i finalen då den var halt, så verkar ju vara ett konstant/återkommande hältproblem.
Ja farsan Qrim tog BIR:et Mycket välförtjänt då han är en både galet snygg och så himla trevlig hane@russinbulle Grattis Hörde att Skalmans pappa blev BIR och försökte spana i gruppfinalen via webbteve, synd att man inte såg så mkt
Men det är ju förskräckligt! Jag förstår ju att hälta inte syns på veterinärbesiktningen som göra när man går in (hunden står ju still då) men domarna måste ju ha sett det? Har inte dom en plikt att avvisa en hund med skada (tex hälta)?+ @snurra!
Vet inte hur det såg ut igår men Leonbergern som blev BIS-3 var halt när den vann gruppfinalen i lördags. Hur kan man placera en uppenbart halt hund? Flera som reagerade.
Enligt utsago hade hunden på världsutställningen inte fått springa i finalen då den var halt, så verkar ju vara ett konstant/återkommande hältproblem.
Men det är ju förskräckligt! Jag förstår ju att hälta inte syns på veterinärbesiktningen som göra när man går in (hunden står ju still då) men domarna måste ju ha sett det? Har inte dom en plikt att avvisa en hund med skada (tex hälta)?