@FrauleinLeo vilken dag ställs corgisarna? Har jag möjlighet så vill jag in och titta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer det inte info i PM till tävlingen? Har för mig att det förra året var så att man inte behövde betala något extra när man skulle tävla utan att typ PM el liknande var ingångsbiljett?Jag blir så förvirrad. Måste jag köpa biljett för Person+Hund för lördagen då vi ska stå i monter och gå rasparad? Jag har verkligen noll koll på sånt här.
Och måste jag köpa egen biljett för mig själv på söndagen då jag ska tävla? Jag antar att Tinja inte behöver en egen biljett då, hon ska ju tävla, är anmäld och betald?
Jag är inte speciellt klipsk när det kommer till sånt här. Och inte hittar jag någon tydlig information någonstans.
BroholmerJag kommer på lördagen för att spana in min nya ras to be![]()
Din rasklubb får ett visst antal biljetter för de som ska stå i monter/gå rasparad. Min rasklubb tar hjälp av fler monterpersonal än de får biljetter till och köper då fler och står för den kostnaden.Jag blir så förvirrad. Måste jag köpa biljett för Person+Hund för lördagen då vi ska stå i monter och gå rasparad? Jag har verkligen noll koll på sånt här.
Och måste jag köpa egen biljett för mig själv på söndagen då jag ska tävla? Jag antar att Tinja inte behöver en egen biljett då, hon ska ju tävla, är anmäld och betald?
Jag är inte speciellt klipsk när det kommer till sånt här. Och inte hittar jag någon tydlig information någonstans.
Ska du stå i montern utan att tävla/ställa ut så ska rasklubben fixa monterbiljett åt din hund - hojta till domJag blir så förvirrad. Måste jag köpa biljett för Person+Hund för lördagen då vi ska stå i monter och gå rasparad? Jag har verkligen noll koll på sånt här.
https://www.skk.se/sv/stockholmhundmassa/for-utstallare-tavlande/information-till-alla-tavlande/ Här står en hel del information, på söndagen behöver du inte biljett, till lördagen skulle jag kolla med rasklubben och lösa det den vägen. Jag har svårt att tro att du ska behöva betala för att hjälpa till.Jag blir så förvirrad. Måste jag köpa biljett för Person+Hund för lördagen då vi ska stå i monter och gå rasparad? Jag har verkligen noll koll på sånt här.
Jag blir så förvirrad. Måste jag köpa biljett för Person+Hund för lördagen då vi ska stå i monter och gå rasparad? Jag har verkligen noll koll på sånt här.
På söndagen@FrauleinLeo vilken dag ställs corgisarna? Har jag möjlighet så vill jag in och titta!
Kommer du med bil så absolut senast kl 8 för att ens hitta parkering. Vi satsar på att komma 7.30 typ.....måste åka senast kl 6.00 från mig alltså (dör lite här)Samma med pembroke. Hur dags bör man vara där om klassen startar kl 9? Jag antar att juniorhanarna går först? Det blir vår första riktiga utställning och vi har typ ingen koll alls...
Där kommer jag vara. Ska ställa min tikJag åker eventuellt dit på lördagen och hänger vid hofferingen.
En av mina bästa vänner ställer sin hane (som jag fick äran att visa när han tog sitt 2a svenska certDär kommer jag vara. Ska ställa min tik![]()
Kan det va en import från Finland? I så fall vet jag nog vem det är. Hoffevärlden är litenEn av mina bästa vänner ställer sin hane (som jag fick äran att visa när han tog sitt 2a svenska cert) och jag vet att uppfödaren till honom kommer med någon/några som var med till Amsterdam i somras.
Stämmer bra det! Min favvokilleKan det va en import från Finland? I så fall vet jag nog vem det är. Hoffevärlden är liten![]()