Har bara sett honom på bild så ska bli spännande att se honom på riktigt.Stämmer bra det! Min favvokille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har bara sett honom på bild så ska bli spännande att se honom på riktigt.Stämmer bra det! Min favvokille
Jag oroar mig fortfarande över det här med att komma in på mässan på söndagen. Har fortfarande inte kommit ut något PM för Rallylydnad Mästarklass. Jag blir så nervös av mig, kanske ska köpa en biljett för person + hund bara för att vara på säkra sidan?
Lördagen har rasklubben lovat att fixa, så det borde inte vara några problem.. Men saker brukar aldrig fungera smärtfritt för mig, så lär väl bli problem ändå
Jag oroar mig fortfarande över det här med att komma in på mässan på söndagen. Har fortfarande inte kommit ut något PM för Rallylydnad Mästarklass. Jag blir så nervös av mig, kanske ska köpa en biljett för person + hund bara för att vara på säkra sidan?
Lördagen har rasklubben lovat att fixa, så det borde inte vara några problem.. Men saker brukar aldrig fungera smärtfritt för mig, så lär väl bli problem ändå
Jo, men jag vet ju inte hur jag får min nummerlappStår att din nummerlapp är din entrébiljett i inbjudan
Jag står i en katalog??PM för tävlingar brukar ju komma senare, oftast en vecka innan. Du behöver inte oroa dig. Du är anmäld och står i katalogen och då får du gå in både på lördagen och söndagen.
Jo, men jag vet ju inte hur jag får min nummerlapp
Jag står i en katalog??
Mvh Förvirrad förstagångstävlare
Jo, men jag vet ju inte hur jag får min nummerlapp
Jag står i en katalog??
Mvh Förvirrad förstagångstävlare
Åh var (typ vilket hörn haha) och vilken tid ?Eva Bodfäldt ska tydligen köra Stand-Up på söndagen innan finaltävlingarna, det kan inte bli annat än bra tror jag!
Åh var (typ vilket hörn haha) och vilken tid ?
Men gud det hoppas jag! Jag och vuxna dottern åker till Stockholm redan på lördagen för att shoppa och gå på rastorget och titta på alla duktiga tävlande. Det har blivit tradition att ha en mor/dotterhelg i samband med Sthlm mässan och bo över på hotell och äta och dricka gott. Mannen kommer med hunden och plockar upp oss på söndag morgon. Hans klass börjar kl 9 på söndag morgon och finns det inte parkeringar är vi rökta...Hej, jag hade tänkt att åka ner till mässan själv, utan hund den här gången. Tänkte dock att det kunde vara bra att ta med bilen ifall jag köper en massa
Finns det någon som vet när man bör vara där för att få en parkeringsplats i garaget och om man kan/bör lämna bilen över natten om man tänker vara på mässan båda dagarna? Finns det lixom någon chans att få parkering dag 2?
Men gud det hoppas jag! Jag och vuxna dottern åker till Stockholm redan på lördagen för att shoppa och gå på rastorget och titta på alla duktiga tävlande. Det har blivit tradition att ha en mor/dotterhelg i samband med Sthlm mässan och bo över på hotell och äta och dricka gott. Mannen kommer med hunden och plockar upp oss på söndag morgon. Hans klass börjar kl 9 på söndag morgon och finns det inte parkeringar är vi rökta...