Alltså det är svindyrt och milslånga köer till all mat. Ta med eget. Det är inte värt att köpa mat på mässan. Ha med en smoothie eller macka eller något annat som går att äta upp snabbt och relativt diskret.
Säger som @Fisherling. De vet att det är svårt att få tag på mat på annat sätt där och utnyttjar det till max. Jag kommer utan tvekan ha med något att äta, samt satsa på rejäl måltid innan för att hålla mig mätt länge.
+ @Sofie.S
Nja, håller inte riktigt med här. Till restaurangen brukar det inte vara några superlånga köer, och där går det dessutom fort tycker jag.
Där tar man sin bricka och väljer mellan 3-4 rätter som brukar vara goda.
Däremot brukar det vara knökat vid hamburgerstället/snabbmatställena och där upplever jag att de inte är så snabba.
Undviker man värsta lunchruschen är det inte omöjligt Jag har alltid ätit varm mat när jag varit där, men haft med lite fika eller handlat på pressbyrån inne på mässan om jag velat ha något lättare. Pressbyrån brukar gå fort att handla från
Man kan också gå upp till pendeltågsstationen och handla på Espresso House eller Pressbyrån där, det är jättenära mässan och hundingången.