Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Gamlingen har ju börjat få för sig något. (9år) Han har alltid varit en tyst hund och inte sagt ett knyst när han lämnats ensam hemma...
2
Svar
28
· Visningar
6 137
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/nosceller-far-forlamade-hundar-att-ga-igen
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Lager
·
Hundavel & Ras Kan en tik bli dräktig utan att löpa?
Svar
4
· Visningar
948
Senast: IseeU
·
Hundträning Hej, jag har ärvt två pappillontikar 2 resp. 8 år. De är underbara - som allas hundar - MEN skäller på ALLT DE SER OCH HÖR. Hur ska jag...
Svar
7
· Visningar
1 318
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Da det flyttar in mycket nytt folk har pa garden och Chew inte direkt uppskattar manniskor han inte kanner tvingas jag ha honom kopplad...
Svar
11
· Visningar
1 655
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Hej! Undrar lite vad ni har för erfarenhet av märket. Funderar på ett regntäcke från dem till min lilla tik. Finns det några andra ni...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 450
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Har ni ngn erfarenhet av att ni kunnat ana ett sorgebetéende från hund ? Vi har det inte , varken jag eller min sambo ... tills nu ...
Svar
14
· Visningar
12 473
Senast: Bison
·
Hundhälsa Chefen har erbjudit mig en plats i Norge, nu under vinterhalvåret. Det handlar om ca 3½ månader där uppe och två fria hemresor. (med...
Svar
5
· Visningar
1 715
Senast: Grana
·
Hundhälsa Detta är vår omplacering och har varit ände sedan han flyttade hot för lite över ett halvår sedan. Det märks inte så mycket i vanliga...
Svar
1
· Visningar
2 650
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Min ena chihuahua slickar sig väldigt ofta på tassarna, främst på kvällarna och då brkar han även kisa med ena ögat och klia i det oxå...
Svar
8
· Visningar
7 141
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Min tik kastrerades tidigt i somras efter att hon haft svåra problem under sina löp. Nu har hon mått lite skumt den här veckan (ca 6...
Svar
2
· Visningar
4 004
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej alla kloka! Vovvan sitter i hundgård på dagarna när jag har föreläsning, oavsett väder och vind, och då hon inte är så förtjust att...
Svar
12
· Visningar
2 337
Hundavel & Ras Jag har fått förfrågan från en uppfödare i Norge som vill använda min hane i avel. Han har haft en kull här i Sverige redan och jag vet...
Svar
9
· Visningar
1 394
Senast: kladdkaka
·
Hundhälsa Upptäckte efter morgonpromenaden att min hund har en röd fläck i ena ögat, ser precis ut som när en människa fått ett brustet blodkärl...
Svar
0
· Visningar
4 280
Senast: Maliin
·
Hundhälsa En debatt ang kastrering pågår just nu på ett annat forum. En debattör påstår att risken är lika stor vid titthålskastrering som vid...
Svar
8
· Visningar
2 385
Senast: vallhund
·
M
Övr. Hund Jag har tänkt att börja träna min kommande hund i freestyle:) Men jag skulle vilja veta lite mera om vad man kan göra för typ av...
Svar
9
· Visningar
1 454
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Våran yngsta kan ibland när han sover riktigt djupt ha ett ganska långt andingsuppehåll,sen "snarkar han till" och tar ett djupt andetag...
Svar
1
· Visningar
4 032
Hundhälsa Hunden har artsos i en höftled och har nu fått Rimadyl i 3,5 veckor samt fick sin första Cartrophenspruta för nästan en veckan sedan...
Svar
12
· Visningar
6 670
Senast: bigganl
·
Hundträning Jag är hopplös på att få struktur i träningen, vilket dessutom gör det svårare att höja kriterierna i lagom takt. Så... hjälp? :p Hur...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: Jenka
·
Hundhälsa alltså sånt som är ok och inte belastar levern... tänkte om de är ok att ge zuccini, äggplanta, äggula, morötter mm tänkte om man kunde...
Svar
4
· Visningar
2 996
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka