Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är lite sugen på att prova på linlöpning. Jag springer visserligen med min ena hund men "valpen" är snart stor nog att få börja... 2
Svar
25
· Visningar
8 770
Övr. Hund Jag tycker det är så himla svårt att uppskatta avstånd och därför blir det svårt när jag ska lägga spår, har ingen aning om hur långt... 2
Svar
30
· Visningar
4 457
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Jag och försäkringar... ärligt talat tycker jag att allt är en djungel. Är extremt dåligt insatt, betalar bara glatt in det jag ska...
Svar
14
· Visningar
1 306
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Igår föddes min lilla valp som vi ska åka till Tyskland och hämta om 8-12 veckor! Detta har varit planerat en tid då hennes ägare är...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: bambi82
·
Övr. Hund Har bestämt mig för att omplacera min hund, det funkar helt enkelt inte att ha honom kvar pga ändrad livssituation. (OBS! Detta är ingen...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: boccia
·
Hundavel & Ras ..söker jag. Har funderat på Flat, men hur vet man att uppfödaren jobbar för friska djur? Som som vet nån bra uppfödare får gärna PM:a... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 828
Senast: Turali
·
Övr. Hund Som rubriken lyder så hatar vovven verkligen att duscha. Det går inte att få in han i badrummet genom att ropa på han då springer han... 2
Svar
33
· Visningar
9 221
Senast: Luff
·
Hundhälsa Idag fick valpen en tillsägelse hos dagmatte när han tydligen väckt och skrämt hennes schäfertik medans hon sov. :( Ett markerat... 2
Svar
27
· Visningar
5 855
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Idag köpte jag ett litet ben i hårdgummi åt Bentley, snart tre månader gammal. Tanken var att han skulle avstå från att förstöra...
Svar
10
· Visningar
1 794
Senast: BuenoBull
·
Hundhälsa Har en väninna som har en gammal hund. Hunden är så gott som döv, men hör enligt ägaren vissa ljud än. Hon undrar om någon har...
Svar
10
· Visningar
4 254
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Funderar på att ställa Fiffi nu i jul men undrar hur det fungerar med allergivovvar. Behöver man ha ett vetintyg på att det är...
Svar
19
· Visningar
1 957
Senast: Luff
·
Övr. Hund Valpen är snart 5 månader och äter än så länge valpfoder och jag har börjat kika på nästa stadie i foderväg som då blir junior...
Svar
11
· Visningar
2 870
Hundhälsa Min lilla Boston Terrier (snart 2 år) har plötsligt blivit väldigt osäker och rädd för män med mörka kläder. Inget har "hänt" men han...
Svar
2
· Visningar
1 111
Hundavel & Ras Tänkte att det kanske finna någon vänlig själ här aom kan hjälpa mig reda ut mina förvirrande tankar :) Har kontakt med en kvinna som... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 662
Övr. Hund Kom inte på nån bättre rubrik. Men jag har funderat, jag har träffat hundar som bogserat sina ägare runt stan i åratal. Hunden hänger...
Svar
15
· Visningar
2 035
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag behöver snabbt svar, snälla! Får man säga "fot" på tävling under linförigheten, vid övergång från gång till språng??? Eller är det...
Svar
6
· Visningar
915
L
Övr. Hund Uäää, bukefalister, kom med råd! Jag har kommit upp i Elit-klass med Eya, och vi har stött på problem som verkar bli värre och värre... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
12 081
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Nästa år ska jag skaffa mig min första egna hund. Har tingat en valp som "görs" i februari nästa år. (Har sett ut vilken mamma jag vill...
Svar
17
· Visningar
2 315
Hundhälsa Är det någon som vet vad som kan orsaka sterilitet hos hanhundar? Det handlar om två helsyskon, den ena helt utan spermieproduktion och...
Svar
11
· Visningar
5 394
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har aldrig använt en sådan sax men nu har jag en hund som behöver få pälsen på öronen urtunnat och jag ser ut så här: :confused...
Svar
9
· Visningar
7 500

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka