Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Satt och kollade runt på Blocket och sprang på en annons där de sålde rasrena (japp så stod det) labradoodle för.....hör och...
2
Svar
29
· Visningar
5 000
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Är det någon som vet något bra sele för promenader? Han har ett Hurrta selet nu som passar jättebra men jag tycker inte den känns säker...
Svar
11
· Visningar
5 564
Senast: Winni
·
Hundavel & Ras Jag skulle gärna vilja veta mer om rasen borzoi, någon här som äger en sådan eller kan berätta mer?
Svar
8
· Visningar
4 424
Hundhälsa Lill valpen (staffen) på 4månader är det mest matglada jag någonsin träffat. Han andas in maten, har aldrig hört honom tugga. Du hinner...
2 3
Svar
40
· Visningar
21 609
Senast: Nethril
·
Hundavel & Ras Någon här inne som har pomme och kan berätta lite om hur de uppfattar rasen? Har ni dem med i stallet? Har de någon jaktinstikt? Vill...
Svar
10
· Visningar
4 936
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Nu kommer jag låta helt ... men jag vill veta hur brukstävling går till. Jag har förstått att man tävlar i olika klasser. Apell...
2
Svar
27
· Visningar
3 790
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Hej Någon här som sytt egen sele och koppel till? Jag är ute efter inspiration och önskar bilder och tips. Vilka hakar har ni...
Svar
0
· Visningar
886
Övr. Hund Hur tänker ni när ni ger era hundar namn, vill ni ha något som går att härleda till dess riktiga namn, eller döper ni helt efter eget...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 153
Senast: Carolininen
·
Övr. Hund Hur är den klövjeväskan och hur ser storlekarna ut? Skulle XXL kunna passa en schäferhane på 68 i mkh? Eller är det lättast att mäta...
Svar
1
· Visningar
1 286
Senast: linnsan
·
Hundträning Hej! Jag har ännu ingen hund, men är på G att skaffa en fram till sommaren. En vit herdehund kommer det bli. :) Jag har aldrig haft...
Svar
14
· Visningar
1 550
Senast: rxk
·
Övr. Hund håller på att klickerträna min katt, men frågar här i hundforumet för att det förmodligen finns fler klickertränare här. Hur går till...
Svar
15
· Visningar
1 421
Senast: Migo
·
Hundhälsa Vår hund har fått artros i en höftled och behandlas nu med antiinflammatorisk medicin. Han ska också få Glucosamin. Men det finns många...
2
Svar
27
· Visningar
8 829
Senast: bigganl
·
Hundavel & Ras Jag har en tik som är i löp just nu som jag vill para. Enda alternativet att få det gjort är att köra tiken till hanen under en helg...
Svar
6
· Visningar
1 871
Senast: Coldspell
·
Hundhälsa Loka går på Baytril och Metacam sedan igår, hon har en svår öroninflammation med multiresistenta bakterier. Förutom att hon är ganska...
Svar
7
· Visningar
3 396
Hundhälsa Hej, först vill jag säga att jag är ny här och inte vet hur man får svar i trådar och så?någon kan hjälpa mig att få svar på det? Sen...
Svar
16
· Visningar
3 947
Senast: Strumpelina
·
Övr. Hund Har kollat mycket på Lundhags traverse byxan då många jag frågat verkar väldigt nöjd med den. Dock ligger dom ganska högt i pris. Det...
Svar
18
· Visningar
2 381
Senast: Bamse
·
Hundavel & Ras Jag har flyttat till en gård och känner mer och mer behovet av att ha en stor hund här på gården. Jag har ju två små men de skrämmer...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 333
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min mammas/vår hund har tandsten, inte hiskeligt mycket (har i och för sig ingenting att jämföra med riktigt, kanske är det mycket?) men...
Svar
18
· Visningar
14 191
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hejsan. Har skaffat min första egna rashund och vill prova ställa ut. Problemet är att de är så svårt att hitta utställningar? (eller...
Svar
8
· Visningar
1 567
Senast: Laa
·
Hundhälsa Hej! Min hund blev betäckt för ca 1 vecka sen. Det var planerat och hon är 5 år gammal, hon har inte haft valpar förut. Men hon blöder...
Svar
5
· Visningar
6 947
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka