Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej alla kloka! Vovvan sitter i hundgård på dagarna när jag har föreläsning, oavsett väder och vind, och då hon inte är så förtjust att...
Svar
12
· Visningar
2 337
Hundavel & Ras Jag har fått förfrågan från en uppfödare i Norge som vill använda min hane i avel. Han har haft en kull här i Sverige redan och jag vet...
Svar
9
· Visningar
1 394
Senast: kladdkaka
·
Hundhälsa Upptäckte efter morgonpromenaden att min hund har en röd fläck i ena ögat, ser precis ut som när en människa fått ett brustet blodkärl...
Svar
0
· Visningar
4 284
Senast: Maliin
·
Hundhälsa En debatt ang kastrering pågår just nu på ett annat forum. En debattör påstår att risken är lika stor vid titthålskastrering som vid...
Svar
8
· Visningar
2 390
Senast: vallhund
·
M
Övr. Hund Jag har tänkt att börja träna min kommande hund i freestyle:) Men jag skulle vilja veta lite mera om vad man kan göra för typ av...
Svar
9
· Visningar
1 454
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Våran yngsta kan ibland när han sover riktigt djupt ha ett ganska långt andingsuppehåll,sen "snarkar han till" och tar ett djupt andetag...
Svar
1
· Visningar
4 032
Hundhälsa Hunden har artsos i en höftled och har nu fått Rimadyl i 3,5 veckor samt fick sin första Cartrophenspruta för nästan en veckan sedan...
Svar
12
· Visningar
6 677
Senast: bigganl
·
Hundträning Jag är hopplös på att få struktur i träningen, vilket dessutom gör det svårare att höja kriterierna i lagom takt. Så... hjälp? :p Hur...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Jenka
·
Hundhälsa alltså sånt som är ok och inte belastar levern... tänkte om de är ok att ge zuccini, äggplanta, äggula, morötter mm tänkte om man kunde...
Svar
4
· Visningar
3 000
Senast: bengeten
·
Hundhälsa Har vart hos veterinären i veckan med min Schäfer, det visade sig att han fått fistlar. Fick Apatica och Fungoral utskrivet och ska...
Svar
2
· Visningar
1 933
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Har precis tecknat en försäkring till min 10 månaders omplaceringen jag har. Paret som hade honom innan sa att han är en labrador, men...
Svar
15
· Visningar
2 067
Övr. Hund Hej! Hemligt nick för att inte skapa mer gnissel än nödvändigt. Såhär här det: Blev fodervärd åt en tik som ägdes av en vän. Inget...
Svar
17
· Visningar
4 196
Övr. Hund Att det är helt förkastligt att göra så kan vi väl vara överens om men är det någon som vet om det är olagligt att göra så? (nej, det...
Svar
3
· Visningar
1 715
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag kom idag att tänka på hur extremt rutinfixerade våra fyra hundar har blivit när det gäller mattider. 05.45, strax innan... 2
Svar
20
· Visningar
2 009
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Vad ska jag göra med lilla Jackie som har ont i magen? Hon rullar runt, åmar sig med magen i vädret, det hörs kurrande ljud, och hon har...
Svar
5
· Visningar
4 984
Senast: Harbor
·
Övr. Hund Lite konstig rubrik kanske :D Vad jag förstått finns det hur många brindlevarianter som helst, vad är min kille för något? Har hudfärgen...
Svar
18
· Visningar
4 335
Hundhälsa Jag har en staffe som i fredags skadade sig och fick åka in på djursjukhuset. Jag vet inte HUR hon skadade sig, det är verkligen ett...
Svar
8
· Visningar
4 706
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Min vän har boerboel och var för ett tag sedan hos vet och lagade en trasig tand på en av hundarna. Veterinären sade då till henne att...
Svar
15
· Visningar
2 621
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Hur snabbt kan man räkna med att se en förbättring (smärtmässigt) av rimadyl?
Svar
10
· Visningar
13 591
Senast: bigganl
·
Hundavel & Ras Hej allihopa! Jag har hängt runt här på Buke i ganska många år, men har aldrig kommit mig för att faktiskt skriva någonting. Nu är...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Eina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka