Matrutiner

Sv: Matrutiner

Jag hatar hundar som snurrar runt och förväntar sig mat vid ett exakt klockslag. Jag skulle heller aldrig acceptera att hundarna väcker mig på morgonen genom att svansa rundor vid matburken.

Vi ger hundarna mat när de är lugna, inte när de själva tycker. Tiderna varierar kraftigt, det beror ju på hur deras dag ser ut. Ska de med mig till jobbet får de mat 06.30 typ, innan vi sticker. Ska de vara hemma med husse kan de får mat vid 9, det skiljer sig beroende på hur han har jobbat.
Kvällstid får de mat beroende på när vi kommer hem och hur kvällen ser ut.

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 291
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka