Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej allihopa! Jag har hängt runt här på Buke i ganska många år, men har aldrig kommit mig för att faktiskt skriva någonting. Nu är...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Eina
·
  • Låst
Övr. Hund Dags för en fjärde bildtråd! :laugh: 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
173 758
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Jag tror jag jag har hittat min dröm ras!!! Kan ni som har erfaranheter berätta mer om denna underbart söta lilla hund?
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund I tisdagskväll var min sambo ute och gick med Hedda. De passerar ett hus där en hund springer fram och tillbaka och skäller och hoppar...
Svar
8
· Visningar
1 192
Hundhälsa I förra veckan var vi tvungna att avliva vår gamla hund Kenzo rätt akut. Han hade fått diskbråck och blev allt sämre. Eftersom han var...
Svar
15
· Visningar
3 281
Senast: Penny_Lane
·
H
Hundhälsa Hej! Jag är en tjej på 16 år! Jag har länge velat ha en hund men mina föräldrar tycker inte att det är en bra ide då vi isf måste...
Svar
13
· Visningar
4 193
Senast: Luff
·
Övr. Hund Min Nova en snart 2 årig blandrastik (Siberian husky/collie)har börjat göra utfall mot mötande hundar. Det börjar 10-15 meter från...
Svar
9
· Visningar
1 481
Hundavel & Ras Vår tik på 4 år som har börjat sitt löp sista v i sept sen hon började löpa. Har inte löpt än hur normalt är det att vara så sen nu???
Svar
1
· Visningar
1 391
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag uppfattat det som att den vetenskapliga ståndpunkten i princip är att hundar inte förställer sig eller spelar teater. Min ena hund...
Svar
10
· Visningar
1 628
Senast: Sol
·
Övr. Hund Min lilla bäbis kastrerades idag och han har välkdigt svårt för tratten. Dock har de bara gått ett par timmar sen han vaknade upp men...
Svar
10
· Visningar
4 270
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Satt och kollade runt på Blocket och sprang på en annons där de sålde rasrena (japp så stod det) labradoodle för.....hör och... 2
Svar
29
· Visningar
5 004
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Är det någon som vet något bra sele för promenader? Han har ett Hurrta selet nu som passar jättebra men jag tycker inte den känns säker...
Svar
11
· Visningar
5 568
Senast: Winni
·
Hundavel & Ras Jag skulle gärna vilja veta mer om rasen borzoi, någon här som äger en sådan eller kan berätta mer?
Svar
8
· Visningar
4 432
Hundhälsa Lill valpen (staffen) på 4månader är det mest matglada jag någonsin träffat. Han andas in maten, har aldrig hört honom tugga. Du hinner... 2 3
Svar
40
· Visningar
21 641
Senast: Nethril
·
Hundavel & Ras Någon här inne som har pomme och kan berätta lite om hur de uppfattar rasen? Har ni dem med i stallet? Har de någon jaktinstikt? Vill...
Svar
10
· Visningar
4 939
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Nu kommer jag låta helt ... men jag vill veta hur brukstävling går till. Jag har förstått att man tävlar i olika klasser. Apell... 2
Svar
27
· Visningar
3 794
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Hej Någon här som sytt egen sele och koppel till? Jag är ute efter inspiration och önskar bilder och tips. Vilka hakar har ni...
Svar
0
· Visningar
889
Övr. Hund Hur tänker ni när ni ger era hundar namn, vill ni ha något som går att härleda till dess riktiga namn, eller döper ni helt efter eget... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 154
Senast: Carolininen
·
Övr. Hund Hur är den klövjeväskan och hur ser storlekarna ut? Skulle XXL kunna passa en schäferhane på 68 i mkh? Eller är det lättast att mäta...
Svar
1
· Visningar
1 286
Senast: linnsan
·
Hundträning Hej! Jag har ännu ingen hund, men är på G att skaffa en fram till sommaren. En vit herdehund kommer det bli. :) Jag har aldrig haft...
Svar
14
· Visningar
1 550
Senast: rxk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka