Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har fått för mig att det inte är bra att ge hundar kall mat, typ färskfodret direkt från kylen. Fast jag vet inte VAD som är dåligt...
Svar
18
· Visningar
15 081
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Ni som har hundar som drar på vilt om de har möjlighet, hur resonerar ni kring att ha de lösa? Hur agerar hunden när den får möjlighet...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 084
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Sitter och letar utbildningar och har börjat titta lite extra på hundfysioterapeut. Någon som har erfarenhet av detta yrke? Finns det...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: vallhund
·
Hundhälsa har en schäferhane på 6 år, okastrerad som haft diarré men eftersom han nyligen bytt foder trodde vi det kunde bero på det. Nu har han...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Var idag och vaccinerade min valp för andra gången. Kom på att jag glömde fråga när nästa vaccinering ska vara. Är det någon som...
Svar
2
· Visningar
558
Hundhälsa Min lille blandras på 10 kg, 5 år gammal, äter idag Nutra nuggets den blå säcken men jag är inte helt nöjd. Han fiser ganska mycket och...
2
Svar
31
· Visningar
5 770
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Har fått en massa rådjursben till hundarna. Vilka ben är okej att ge? Har hört något om att man inte ska ge bärande ben? Vilka ben...
Svar
3
· Visningar
1 290
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Innan var det inte på tal om det :) Men nu kom vitakraft utan spannmål och flera andra märke har också en variant. Intressant att först...
2
Svar
39
· Visningar
5 926
Senast: HeleneK
·
Hundavel & Ras Ja den frågan dök upp ikväll mellan en granne och mig. Att man inte får ställa ut en kuperad hund i Sverige (med undan tag inom vissa...
2
Svar
24
· Visningar
5 319
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Ska se till att komma igång ordentlgit med skotträningen och behöver införskaffa mig något licensfritt och smidigt som låter typ som en...
Svar
14
· Visningar
9 068
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 846
Senast: Sparkling
·
Övr. Hund Hej, Min hund har lärt sig alla bra godisgömmor hemma. Vi har prövat toarullar, äggkartonger, skokartonger och att fästa godis i...
Svar
7
· Visningar
2 300
Senast: Zodium
·
Hundträning Kamrat C har en 6-månaders B.C som ska bli "rapport-champinjon". Jag kan i princip inget om grenen utan har läst hur man gör och...
Svar
11
· Visningar
3 429
Senast: SannaMark
·
Hundavel & Ras Jag vet att det finns massor av såna här trådar, men hoppas ändå på lite hjälp. Vi är i planeringsstadiet i att skaffa en till hund...
Svar
14
· Visningar
1 918
Senast: simba_112
·
Hundavel & Ras Skämt åsido men är det vedertaget hos vissa raser att dom inte accepterar främmande katter men att huskatten går bra? Min kompis lilla...
2
Svar
21
· Visningar
3 658
Senast: yennork
·
  • Låst
Övr. Hund Är det någon här som ge det till sin hund? Vad tycker ni om det? Själv är jag sugen på att prova det till mina efter att jag tog hem...
Svar
2
· Visningar
1 464
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Någon som vet av några bra hundböcker? Inte då dom för de allra yngsta hundarna då hunden är 1,5 år. Får gärna vara lite av varje i dom...
Svar
12
· Visningar
1 188
Senast: Bamse
·
Hundhälsa Har idag fått reda på att Scalibor fästinghalsband är/ska förbjudas i Frankrike utav en släkting som är boende där. Detta efter att ett...
2
Svar
27
· Visningar
4 114
Senast: Pia
·
Hundavel & Ras Jag har nu efter många års längtan gått & skaffat mig en storpudel. :love: Min tanke är att träna & tävla lydnad med honom, men det vore...
Svar
2
· Visningar
1 743
Senast: Netted
·
Hundavel & Ras Jag vill ha en hund som är otroligt lättlärd eftersom den kommer vara med mig hela tiden i stallet och med hästarna. Därför behöver den...
Svar
13
· Visningar
1 812
Senast: nicholson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka