Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en schäfertik på 33kg som är halt på ett bakben. Hon vill inte använda det alls helst och har annars väldigt hög smärttröskel...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Lite tips på hur ni skulle göra. Situation som följer. Två hundar som bor samman någon vecka/dagar lite då och då. Hund 1, min...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: Viveka
·
  • Låst
Hundhälsa Alla skriver jämt om hur dåligt det är. Varför är det så dåligt? Kan någon ge en sammanfattning över nackdelarna med detta foder?
Svar
1
· Visningar
672
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Min hund har gått halt väldigt länge och musklat ena sidan mer än den andra. Vi går nu på promenader och kommer igång. Men behöver...
Svar
8
· Visningar
1 321
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Skrev en tråd för någon månad sedan om att min hund gärna hoppade upp och bet tag i kläderna när han blev busig. Vi har jobbat bort...
Svar
7
· Visningar
3 553
Senast: Bamse
·
Hundhälsa Idag är min hund på Bagarmossens djursjukhus och lämnar blod. Det är för många självklart att själva lämna blod, men man glömmer bort...
2
Svar
36
· Visningar
2 901
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Innan jag blir bara mer ledsen på situationen. Well, here we goo.. X har alltid haft hund. Alla dessa hundar har...
2
Svar
20
· Visningar
2 722
Senast: MadicDomino
·
Hundhälsa Jag har aldrig haft hund som haft noskvalster innan så har ingen erfarenhet av det. Står mest att dom nyser/fnyser och kan andas...
Svar
17
· Visningar
6 539
Senast: AgentCarter
·
Övr. Hund Hur gör jag bäst? Med vår tidigare hund har det aldrig varit ett problem. Men nu när jag bor i lägenhet så vill jag absolut inte att den...
Svar
5
· Visningar
5 602
Senast: WildWilma
·
Hundträning Någon som har tips hur man kan träna hunden att acceptera en katt? Läget: bor på hästgård och behöver därmed katt i stallet (helst 2...
Svar
0
· Visningar
767
Senast: Raja
·
Hundavel & Ras Igår träffade jag två såna små killar och blev helt :love: Finns det några bukefalister som har en sådan? Berätta i så fall gärna om...
Svar
18
· Visningar
3 847
Senast: russinbulle
·
  • Låst
Övr. Hund En sak undrar jag över, ni som lämnar bort hundarna på dagarna, har de på hunddagis osv när ni jobbar långa dagar. Varför har ni hund...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 690
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Känns verkligen som att jag bombar buke med frågor just nu men ni får stå ut ;) Vovven ska kastreras om en vecka. Just nu så äter...
Svar
4
· Visningar
2 654
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa hund. Min sambo är uppvuxen med hundar och vill ha en tuff och stor ras, t ex schäfer...
Svar
13
· Visningar
3 443
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Har nu efter mycket funderande och läsande kommit fram till jag troligen kommer vilja ha en mittelspitz eller en tibetansk spaniel, när...
Svar
1
· Visningar
1 226
Senast: Smulis
·
Hundhälsa Jag har en omplaceringshund, ca 1,5 år gammal. Jag är hennes fjärde hem och vet inte riktigt vad hon varit med om tidigare. Tjejen före...
Svar
7
· Visningar
2 613
Senast: fijja
·
Övr. Hund KnotigaDumle och Loppan vinner rallytävling i Malmö
Svar
0
· Visningar
132
Övr. Hund Jag har alltid hunden i framsättet, mest på golvet nedanför men när jag åker själv med honom får han sitta i sätet och ha rumpvärme:D I...
2 3
Svar
47
· Visningar
12 160
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har tänkt på en sak, många har sina hundar på hunddagis men är det inte bättre med privatpersoner egentligen? Så här kommer två...
2
Svar
34
· Visningar
3 880
Senast: KasperTim
·
Hundhälsa Min hund har för ett par veckor sen börjat att slicka sig på ena frambenet. Det har nu gott så långt att det har blivit ett litet sår på...
2
Svar
20
· Visningar
19 803
Senast: Aliil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka