Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vid vilken ålder kan man tidigast/senast göra ett mentaltest på sin hund?
2
Svar
35
· Visningar
7 764
Senast: Lager
·
Övr. Hund Ni som har stora hundar (40-60 kg), vad äter era hundar, hur mycket äter de och ungefär hur mycket kostar maten varje månad?
Svar
18
· Visningar
2 570
Övr. Hund Hej! Jag ska nämligen försäkra två blandras-hundar. Jag behöver nu hjälp från er på Buke för att välja "rätt". Jag har hört att vissa...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Höstpromenad med min hund!
Svar
0
· Visningar
137
Senast: IdaOlson
·
Hundhälsa Min vovve blev inlagd i går på eftermiddagen efter flera dagars diarré. Hämtade honom på kvällen då han fick permis över natten, men...
2
Svar
34
· Visningar
17 922
Hundhälsa Vaknade väldigt märkligt idag. Sover hos en kompis och ligger i soffan i tv-rummet. Vaknar av att schäfern piper och ligger ute i...
Svar
16
· Visningar
20 868
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Vet att detta är ett uttjatat ämne här på buke. Men jag blir så trött! Ännu en som vill para sin tik med våran vavva. Våran oreggade...
2
Svar
39
· Visningar
3 783
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hej ! Det är så här att jag har idag fått hem min bordercollie kille på 6 år till min lägenhet (har bott hemma hos mamma och pappa...
Svar
7
· Visningar
1 623
Senast: Lager
·
Övr. Hund Nu har min älskade Brownie fått flytta tillbaka till sina uppfödare, mamma och syster och lever som en kung. Livet som timvikarie inom...
Svar
4
· Visningar
975
Övr. Hund Hej på er alla! Vår förra träff i samma regi var en riktig hit (jag kan inte minnas att någon var missnöjd? :)) så nu har vi (i andra...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 486
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Det kan vara ett typiskt rykte, MEN jag vill ändå uppmärksamma detta ifall att. Polisen i Blekinge postade en text om det på sin FB...
2
Svar
32
· Visningar
3 161
Senast: Luff
·
Hundhälsa Jag upptäckte nu ikväll, att det som tidigare var som en kal liten rund fläck på min hunds mage har vuxit sig större och ändrat färg...
Svar
4
· Visningar
1 538
Senast: heartbeat
·
Övr. Hund Har ni några tips? Min valp är visserligen bara 4 månader men ska hon vara med som stallhund behöver jag lära henne åt vilket håll hon...
Svar
10
· Visningar
3 859
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Har funderat länge på att skaffa en till hund. Nu är det inte aktuellt riktigt ännu, men lika bra att vara ute i god tid med sina...
Svar
7
· Visningar
1 328
Senast: Grålly
·
Övr. Hund Jag har problem med halsband på min hund. Finns inga som sitter bra och som inte åker över huvudet på honom. Han är rak från...
2
Svar
20
· Visningar
2 832
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras I vår familj här näst? I dagsläget består familjen utav våran snart 6 åriga storpudel hane, 2 vuxna och 1 barn. Tanken är att skaffa...
2
Svar
22
· Visningar
2 758
Övr. Hund Jag undrar om det är någon här som har en Entelbucher eller en Appenzeller sennenhund. Jag har ingen av raserna men har länge varit...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: smullan
·
Hundavel & Ras Eller hur långt är ett snöre? Jag vet att frågan är lite dum men jag är lite kluven. Jag har hittat en omplacerings hane på knappa 6...
Svar
5
· Visningar
10 848
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Ja, kort fråga: Får era hundar sova i era sängar/soffor? *Nyfiken!*
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 493
Senast: alazzi
·
Övr. Hund upp och smutsar ner dina kläder...hur ska man hantera det? Det är en speciell hund som jag ofta möter på mina hundrundor och den hoppar...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: Grålly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka