Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det stor skillnad på bett från hund och varg? Jag funderade på det idag när jag läste en artikel om en hund som attackerades för... 2
Svar
24
· Visningar
4 310
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Min hund blir alldeles vild på kvällen efter att hon fått rejält med motion på dagen. Idag var vi ute och red (efter två veckors vila...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: Boerperd
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet... Hur hade pälsen blivit? Finns det en sån blandning?
Svar
1
· Visningar
718
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har en blandrastik på 1½år och jag har nyligen läst Cesar Millans bok där det står att hunden ska gå bredvid eller bakom en och det... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
18 932
Senast: kvandi
·
Hundhälsa Är lite orolig över min hund, Curly hane på 6 år. Han inte är född liten ca 43 kg och mankhöjd på lite över 60 cm har han även en rätt...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Lazy Lady
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i framtida hundtankar! Nu vill jag gärna ha lite tips angående passande hundraser. Gärna av er som har praktisk erfarenhet...
Svar
2
· Visningar
948
Hundhälsa Efter att ha läst en del trådar här, så börjar man ju så klart fundera på vad det är man stoppar i sin hund. Våra hundar (Tysk... 2 3
Svar
43
· Visningar
8 608
Senast: fijja
·
Övr. Hund Jag har en väninna som jag har känt i nästan 20 år, sedan jag var 14-15 år. Hon har bott hos mig i omgångar och vi har alltid stått... 2
Svar
25
· Visningar
2 921
Senast: Petruska
·
Övr. Hund En liten update, tänkte jag. Det finns ju många här som hängt här en halv livstid precis som jag, och en del av er vet jag har...
Svar
7
· Visningar
1 530
Senast: elgur86
·
Övr. Hund Hur ofta putsar/smörjer ni hundens lädersaker? Hur ofta tvättar ni hundens t.ex täcken osv? 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 628
Senast: bigganl
·
Hundhälsa Har en schäfertik på 33kg som är halt på ett bakben. Hon vill inte använda det alls helst och har annars väldigt hög smärttröskel...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Lite tips på hur ni skulle göra. Situation som följer. Två hundar som bor samman någon vecka/dagar lite då och då. Hund 1, min...
Svar
2
· Visningar
1 145
Senast: Viveka
·
  • Låst
Hundhälsa Alla skriver jämt om hur dåligt det är. Varför är det så dåligt? Kan någon ge en sammanfattning över nackdelarna med detta foder?
Svar
1
· Visningar
674
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Min hund har gått halt väldigt länge och musklat ena sidan mer än den andra. Vi går nu på promenader och kommer igång. Men behöver...
Svar
8
· Visningar
1 322
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Skrev en tråd för någon månad sedan om att min hund gärna hoppade upp och bet tag i kläderna när han blev busig. Vi har jobbat bort...
Svar
7
· Visningar
3 564
Senast: Bamse
·
Hundhälsa Idag är min hund på Bagarmossens djursjukhus och lämnar blod. Det är för många självklart att själva lämna blod, men man glömmer bort... 2
Svar
36
· Visningar
2 901
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Innan jag blir bara mer ledsen på situationen. Well, here we goo.. X har alltid haft hund. Alla dessa hundar har... 2
Svar
20
· Visningar
2 722
Senast: MadicDomino
·
Hundhälsa Jag har aldrig haft hund som haft noskvalster innan så har ingen erfarenhet av det. Står mest att dom nyser/fnyser och kan andas...
Svar
17
· Visningar
6 552
Senast: AgentCarter
·
Övr. Hund Hur gör jag bäst? Med vår tidigare hund har det aldrig varit ett problem. Men nu när jag bor i lägenhet så vill jag absolut inte att den...
Svar
5
· Visningar
5 606
Senast: WildWilma
·
Hundträning Någon som har tips hur man kan träna hunden att acceptera en katt? Läget: bor på hästgård och behöver därmed katt i stallet (helst 2...
Svar
0
· Visningar
770
Senast: Raja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka