Sv: Hur "går" ni med eran hund?
Och jag ser det inte som något stort problem, skrev bara att hundar kan bli otroligt starka om man inte är beredd på att dom ser nåt dom tänker dra efter.
Och när han är lös och ser en näsduk så räcker det med ett nej så backar han ifrån den, men som sagt, han av någon underlig anledning är smått besatt av dom och stoppar ingen honom så äter han upp dom direkt.
Ingen fara.Jag ber om ursäkt, blandade ihop dig med någon annan som la upp en bild på en hund i halti
Oj vad det ligger mycket näsdukar ute, kryllar verkligen av dom. Man tänker kanske inte på det om inte hunden har full koll på dom på det sättet min har.Fast hur stort problem kan det vara hur ofta stöter man på någon som tappar en näsduk på promenaderna?? Jag har aldrig gjort det. Är det ett stort problem så bör de gå att skvallerträna bort om du har något som du LÄR hunden tycka är roligare än en näsduk som den får om den inte drar efter näsduken utan vänder sig till dig istället.
Och jag ser det inte som något stort problem, skrev bara att hundar kan bli otroligt starka om man inte är beredd på att dom ser nåt dom tänker dra efter.
Och när han är lös och ser en näsduk så räcker det med ett nej så backar han ifrån den, men som sagt, han av någon underlig anledning är smått besatt av dom och stoppar ingen honom så äter han upp dom direkt.