Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Igår träffade jag två såna små killar och blev helt :love: Finns det några bukefalister som har en sådan? Berätta i så fall gärna om...
Svar
18
· Visningar
3 851
Senast: russinbulle
·
  • Låst
Övr. Hund En sak undrar jag över, ni som lämnar bort hundarna på dagarna, har de på hunddagis osv när ni jobbar långa dagar. Varför har ni hund... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 692
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Känns verkligen som att jag bombar buke med frågor just nu men ni får stå ut ;) Vovven ska kastreras om en vecka. Just nu så äter...
Svar
4
· Visningar
2 656
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa hund. Min sambo är uppvuxen med hundar och vill ha en tuff och stor ras, t ex schäfer...
Svar
13
· Visningar
3 457
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Har nu efter mycket funderande och läsande kommit fram till jag troligen kommer vilja ha en mittelspitz eller en tibetansk spaniel, när...
Svar
1
· Visningar
1 227
Senast: Smulis
·
Hundhälsa Jag har en omplaceringshund, ca 1,5 år gammal. Jag är hennes fjärde hem och vet inte riktigt vad hon varit med om tidigare. Tjejen före...
Svar
7
· Visningar
2 631
Senast: fijja
·
Övr. Hund KnotigaDumle och Loppan vinner rallytävling i Malmö
Svar
0
· Visningar
132
Övr. Hund Jag har alltid hunden i framsättet, mest på golvet nedanför men när jag åker själv med honom får han sitta i sätet och ha rumpvärme:D I... 2 3
Svar
47
· Visningar
12 194
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har tänkt på en sak, många har sina hundar på hunddagis men är det inte bättre med privatpersoner egentligen? Så här kommer två... 2
Svar
34
· Visningar
3 881
Senast: KasperTim
·
Hundhälsa Min hund har för ett par veckor sen börjat att slicka sig på ena frambenet. Det har nu gott så långt att det har blivit ett litet sår på... 2
Svar
20
· Visningar
19 847
Senast: Aliil
·
Övr. Hund Vid vilken ålder kan man tidigast/senast göra ett mentaltest på sin hund? 2
Svar
35
· Visningar
7 770
Senast: Lager
·
Övr. Hund Ni som har stora hundar (40-60 kg), vad äter era hundar, hur mycket äter de och ungefär hur mycket kostar maten varje månad?
Svar
18
· Visningar
2 573
Övr. Hund Hej! Jag ska nämligen försäkra två blandras-hundar. Jag behöver nu hjälp från er på Buke för att välja "rätt". Jag har hört att vissa...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Höstpromenad med min hund!
Svar
0
· Visningar
139
Senast: IdaOlson
·
Hundhälsa Min vovve blev inlagd i går på eftermiddagen efter flera dagars diarré. Hämtade honom på kvällen då han fick permis över natten, men... 2
Svar
34
· Visningar
17 933
Hundhälsa Vaknade väldigt märkligt idag. Sover hos en kompis och ligger i soffan i tv-rummet. Vaknar av att schäfern piper och ligger ute i...
Svar
16
· Visningar
20 876
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Vet att detta är ett uttjatat ämne här på buke. Men jag blir så trött! Ännu en som vill para sin tik med våran vavva. Våran oreggade... 2
Svar
39
· Visningar
3 785
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hej ! Det är så här att jag har idag fått hem min bordercollie kille på 6 år till min lägenhet (har bott hemma hos mamma och pappa...
Svar
7
· Visningar
1 631
Senast: Lager
·
Övr. Hund Nu har min älskade Brownie fått flytta tillbaka till sina uppfödare, mamma och syster och lever som en kung. Livet som timvikarie inom...
Svar
4
· Visningar
975
Övr. Hund Hej på er alla! Vår förra träff i samma regi var en riktig hit (jag kan inte minnas att någon var missnöjd? :)) så nu har vi (i andra... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 492
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka