Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Köpte för två veckor sedan en hund. Känner att han inte alls som en hund jag vill ha. Han är verkligen en sån hund som bara vill vara...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 556
Senast: skrabbe
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite namnförslag! Letar som en tok och har hittat en hel del fina, men ingenting som känns riktigt Rätt. Det ska passa...
Svar
12
· Visningar
2 306
Hundhälsa Ja ännu en fodertråd men jag hitta inte just för storvuxna raser. Ni med stora/tunga raser vilket foder ger ni och varför? Jag har...
Svar
0
· Visningar
623
Hundhälsa En kompis till mig köpte nytt dubbelsytt svartfärgat halsband till sin hund. Ett par veckor därefter trimmades hunden och ytterligare...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Snaaaaaaaaart drar säsongen igång igen! Vilka utställningar planerar ni att åka på? Önskemål om Framgångar? =) Själv startar...
17 18 19
Svar
374
· Visningar
34 428
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Jag har en svart tik med mycket päls så jag ser i stortsett inte om hennes halsband skulle färga av sig. Jag har några stycken...
Svar
5
· Visningar
1 410
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Hej! Alev heter jag och har hängt här på forumet ett tag nu. Det är en härlig forum:) så jag blev medlem idag och ville fråga om en sak...
Svar
11
· Visningar
3 976
Senast: _Elly_
·
Hundhälsa Ja, har någon här erfarenheter av att djurskyddet faktiskt gjort något när missförhållanden uppdagats? Jag vet flera fall där man...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 639
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jag tänkte kolla om här finns fler valpar i Kristianstadsområdet, som kanske skulle vilja träffas någon dag för en lekstund? :). En...
Svar
1
· Visningar
556
Hundavel & Ras Min hund är ett riktigt måndagsexemplar. Han har allergier, taskiga höfter, artros och inte minst ett gäng rädslor vilket gör att livet...
Svar
16
· Visningar
2 075
Senast: Miao
·
Hundavel & Ras Japp, ännu en tråd! Min vän ska antagligen skaffa vovve och vi funderar lite på vad det finns därute. Kraven är: Inte så...
Svar
9
· Visningar
1 209
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Är det några intyg man måste ha för att ta med sig hunden till Irland? Eller är det bara att ta med den med vaccinationsintyg osv, måste...
Svar
11
· Visningar
6 819
Hundhälsa Hur lång tid tog det innan ni märkte något resultat alls? Något måste man väl kunna märka innan 6 månader? Idag skulle min hund ha...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 927
Hundavel & Ras http://www.aftonbladet.se/temahundochkatt/article15579500.ab
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Är med en kompis som har en förstagångstik som är på dygn 62 idag. Igår morse gick tempen ner till 36,1 och har sedan dess pendlat...
Svar
1
· Visningar
3 095
Senast: Grana
·
Hundhälsa Jag är en tjej med stor hundvana, samt kommer ifrån en riktig hundfamilj som alltid har/haft hundar. Har aldrig haft detta problem...
Svar
8
· Visningar
5 546
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Är det någon mer än jag som gillar taxar och tax korsningar? :laugh:
2 3
Svar
43
· Visningar
6 490
Övr. Hund Konstig fråga kanske, men. I kylskåpet har jag förvarat ett ben som hunden fick gnaga på förra veckan. Ett stort, rökt ben som han...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: BuenoBull
·
Hundhälsa Jag funderar på att byta foder till min dvärgschnauzer på 2,5 år. Han är lite rund (dock ej överviktigt) eftersom han äter frukost...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
15 382
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Såg denna sele i en djurbutik idag och jag blev väldigt nyfiken. Är det någon som har erfarenhet gällande denna sele?
Svar
7
· Visningar
9 111
Senast: Priscilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka