Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För mig spelar ordningen ingen roll så sett. Men smidigast blir väl lydnad på klubben, iväg och käka, lägga spår, köra upplet när spåren kallnar och sen spåra?
På vetlandabhk.com finns gps koordinaterna till klubben, under 'Vår klubb' - 'Karta', väljer ni hittas karta så välj Myresjö Hultet 1, Myresjö - annars kommer ni fel
Får du inte in bk:ns adress så kör på Myresjö, SBK skylt innan/efter (beror på hållet du kommer ifrån ) samhället.
Stället innan bk heter Myresjö Skogslund 1, efter det är det bara ett par hundra meter upp.
Knappt en vecka kvar tills det är dags! Ska bli riktigt kul att träffas igen
Jag tror att vi gör såhär:
- Spår (+ uppletande för dom som vill) på fm. Vi samlas i Korsberga, ligger utmed rv 28/31. 27/10 kl. 9.00
- Lunch i Vetlanda
- Lydnad på klubben
Så stör vi minst för tävlingens skull, ang. spårningen är det någon som vill spåra på fält/åker?
Är alla som tidigare anmält sig fortfarande intresserade?
Disen, TantAgda & Paradox? -PM:ar med adress till er....
Är det fler som vill hänga på går det bra!
Bra upplägg! Jag tar eventuellt med mig 3 vänner också. 2 från segerstad och Hilda med Hoffetiken ni träffade sist. Jag återkommer när dom har gett klara besked.
Jag spårar gärna i skog (fastän jag behöver fält).
Adresser blir bra! Då tar jag GPSen så blir det lätt att hitta.
Jag har pratat med Linsann och hon skulle fundera på att följa med
Konstanterar efter dagens träningstävling att litet vitt fluff behöver träna på främmande vittringspinnar. Så om någon har får ni hemskt gärna ta med på lördag. Jag kan ta med mina om någon vill köra på dom!
Snö? Var hittar du det? Jag tycker alla prognoser verkar vara överrens om att det kommer vara uppehåll/högtryck fram till tisdag och kanske någon minusgrad på morgonen, men vägarna är ju torra här iaf.
Men självklart ska du inte ge dig ut om du inte känner dig säker!
Men nej, vad tråkigt!
Vi fick lite snö inatt, inte så värst mycket och nu är vägarna torra och fina. Vad jag kan se så ska det inte komma mer snö, utan uppehåll/högtryck precis som paradox skriver. Jag kommer precis ifrån Växjö och det var inga bekymmer att åka hem därifrån. Så jag håller tummarna för att ni kan komma!
Hästnyheter Precis, han kan ju inte direkt vara okunnig om behovet när han redan förlorat ett arv då det fanns ett erkänt testamente (oavsett om det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.