Buketräff!! Småland/Blekinge/Skåne/Öland!

Sv: Buketräff!! Småland/Blekinge/Skåne/Öland!

Ah, ja det är ju sant. Hade varit skönt att inte drälla i skogen under jakten.

Vad säger ni andra? Finns det någon möjlighet alls att ta det den helgen?

Nu har det blivit så att en oväntad stockholmsresa dykt upp för mig helgen den 20e. Och jag är osäker nu på om jag kan komma sista helgen också. Jag får besök från en bukare någon dag efter där så jag kommer förmodligen få plugga gärnet hela helgen för att kunna vara lite ledig när hon kommer på besök :( så bestäm vilket datum ni vill :)

För mig är det tyvärr helt kört med sista helgen där :( Jag kan endast 20-21 oktober, då alla andra dagar innehåller jobb för min del. Dock får vi väl se hur det blir, blir det sista helgen får vi stå över. Givetvis vill vi gärna vara med, om det går.. Kunde Disen inte alls helgen 20-21?

Lör 20 okt: attheedge, paradox, Xillie, emma82maria
Sön 21 okt: tantagda, attheedge, paradox, Xillie,

Lör 27 okt: tantagda, attheedge, paradox, Disen, (Netted)
Sön 28 okt: tantagda, paradox, Disen, (Netted)

Listan borde nu se ut såhär -tog bort de första helgerna då så få kunde.
Netted satte dej inom parentes sista helgen där eftersom du var osäker, ok?

Fyra stycken som kan 20 okt, 21okt och 27okt. Hur tycker ni vi ska välja ett datum? Några bra förslag?

Ni som kan 27:e, satsar ni alla på att delta i tävlingen i så fall? Om så är fallet, ska vi då köra på det datumet?

Jag kan inte svära på att jag kan komma, beror lite på hur ekonomin ser ut, men planen är så iaf.

Jag kommer inte tävla den 27:e då båda mina är "mellan klasser" :)

Men du, blir det ett datum då jag kan så samåker vi juh ;)
Har stor Volvo så nog borde våra tre få plats på ett eller annat sätt!

Jag tävlar förmodligen inte heller, Alex är pensionerad från tävlandet och tiken har jag ju bara på prov än...
Vi har två planer på klubben så även om det är tävling på övre planen så kan vi andra träna lite på nedre planen :)

Så ingen vill tävla? Jag har själv sagt att jag tar paus till våren med lydnadslydnaden, men kör gärna brukslydnaden den dagen för lite hjälp med kommendering och fig på framförgåendet.

För mig (och vännerna med hoffetiken som några av er träffade sist) så passar den 27e eller 28e bäst. Jag kan helt enkelt inte helgen innan alls.

Ska vi ta det i Vetlanda när Disen kan så får det bli den 27:e, jag är upptagen på söndagen....

Låter bra :) Om ingen annan motsätter sig helt så tycker jag att vi kör på det. Vad kul det ska bli att träffas igen :)

Då tycker jag att vi har bestämt datum! 27:e it is! :)

Kul det ska bli!

Hur dags börjat tävlingarna på bk?
Finns det spårskog i närheten av bk eller behöver vi åka en bit?

Jag kan tänka mig att de börjar kl. 9 (brukar de göra), det finns en del spårmarker runt klubben men jag måste kolla till 100% att vi får vara där. Skulle det inte funka där så får vi vara på mina hemmamarker, ca 2 mil bort. (Mot Kalmar från Vetlanda sett så det blir åt rätt håll för er :) ) Men det löser vi!

Kul! :laugh:

Då är det bestämt! Hoppas flera kommer på andra tankar och vill med :)

Ska vi mötas kl 9 på Vetlanda BK? Om det inte är önskvärt så ändrar vi det till atthehedges adress. Hon får äterkomma med det isf.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka