Buketräff!! Småland/Blekinge/Skåne/Öland!

Sv: Buketräff!! Småland/Blekinge/Skåne/Öland!

Spårandet gick alldeles lysande för oss alla tycker jag! Lydnaden gick inte riktigt lika bra för vissa :cool: :D

Såhär trött är man efter en heldag med Buketräff

WP_000505.jpg

Vi bestämde för övrigt att vi ska ha en till träff nu i vinter och då i Kalmartrakten. Spår i min hemskog om snön uteblir och lydnad i en nybyggd inomhusarena också här i närheten!
Obligatorsik närvaro för dej! ;)

KL

Det var jättetrevligt! Grimm spårade finfint men lämnade en pinne kvar i skogen.. Sami tuffade på som vanligt :love:

Lydnaden var jättenyttig, alltid bra att komma iväg och bli kommenderad på nya ställen! Grimm skötte sig bra, förutom en incident när årets första snö blev alldeles oemotståndlig :o Sami fick jobba på sin vittring, det gick precis så dåligt som det brukar göra på andras pinnar..

Men något som var riktigt kul var att det visade sig att jag känner attheedge's nya malle sen innan, jättekul att se henne i ny miljö med ny matte :laugh:

Spårandet gick alldeles lysande för oss alla tycker jag! Lydnaden gick inte riktigt lika bra för vissa :cool: :D

Såhär trött är man efter en heldag med Buketräff

WP_000505.jpg

Vi bestämde för övrigt att vi ska ha en till träff nu i vinter och då i Kalmartrakten. Spår i min hemskog om snön uteblir och lydnad i en nybyggd inomhusarena också här i närheten!
Obligatorsik närvaro för dej! ;)

Absolut! :love: Hoppas vi kan få ihop det för så många dom möjligt :laugh:

Tack själva för en jättetrevlig dag! :)

Nu ser vi fram emot en dag i Kalmar, då hoppas vi att du med kan vara med Disen!

Åh så kul, buketräff i småland :banana: Då ska jag försöka joina!

Delvis KL

Hoppas att det blir en dag så jag kan komma oxå. Hade ju velat komma på den här men tyvärr va det annat inbokat.

Det hoppas jag också att vi ska kunna lösa. Ju fler desto bättre ;)

Lenis: Kul att du vill vara med!

Ska kolla ïnomhusarenas kalender sen skapar jag en tråd med förslag på datum.
Den har invigning 1 dec och i dec tror jag det är svårt att få till ett datum men i jan finns fortfarande många helgdagar lediga såg jag för ett tag sedan.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka