Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Sitter och tittar på valpar och dess föräldrar men förstår ju ingenting av MH:angel: Någon som kan och vill förklara tex. detta...
Svar
17
· Visningar
3 808
Senast: Dorro
·
Hundhälsa Min chihuahua som är 2,4 år gammal har börjat kissat väldigt mycket idag. (Började idag på morgonen) Efter 45 min kissade hon på sig...
Svar
4
· Visningar
1 156
Övr. Hund Hej! :) Min lilla hund har fått röda missfärgningar runt ögonen, hon är vit. Har ni något bra husmorsknep för att få bort sådana...
Svar
6
· Visningar
4 569
Hundhälsa Som många vet så tror jag på korrigering. jag brukar säga att en vattenflaska i kombination med godis kan ge superbra och snabba...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 387
Senast: Zartok
·
Övr. Hund Den 29 Oktober är hon tillräckligt gammal för att lämna mamma. Korsning Chihuahua/Papillon/Powder Puff... Panda Pooh :love...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: BuenoBull
·
Hundhälsa Får hem min nya valp (modell liten hund) om 2 veckor och hon är verkligen en liten tuggis, hon tuggar på ALLT hemma hos uppfödarna...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Suck! Har varit på djursjukhus med min hund för hans kliande öra och viss kläda på kroppen. Nu verkar allt som att det är foderallergi...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 552
Senast: Rose
·
Hundavel & Ras Som jag skrivit i en tråd om hunddagis fundrar jag på att skaffa hund och även om det inte kommer att vara praktiskt möjligt på något år...
Svar
16
· Visningar
1 734
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Det är en tjej som börjat gå ut med en av mina hundar lite då & då när hon känner för det för att ge mig lite avlastning eftersom jag är...
Svar
6
· Visningar
1 354
Senast: saddi
·
Hundhälsa Jag har en tik som är drygt två år. Nu har hon inte löpt så många gånger än, men redan inför förra löpet noterade jag att hon har en...
Svar
7
· Visningar
3 993
Hundavel & Ras Golden retriever är verkligen min ras, men jag är riktigt sugen på att ha en till ras. Kloka bukefalister kanske kan hjälpa mig i...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 778
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Jag har en nu drygt 1 år gammal labrador, hanhund. Det mesta går bra för oss, framförallt på träningar, men i vardagssituationer är det...
Svar
14
· Visningar
10 022
Övr. Hund Hej allihopa! Finns det några här som bor i uppsala trakten som skulle vilja ses me sina hundar o träna passivitet? Sitta o bara ta det...
Svar
0
· Visningar
653
Senast: lisette132
·
Hundhälsa Hej Skulle vilja veta vad ni tycker/har för erfarenheter av bozita robur Har hört så olika :) Tacksam för svar :)
Svar
4
· Visningar
1 989
Övr. Hund Sitter har och funderar (bra nar man ar sjuk och hjarnan loper amok eh, man kommer pa sa mycket) har ju ratt manga mindre barn i mitt...
2
Svar
20
· Visningar
1 824
Senast: Smulu
·
Övr. Hund Världen är full av vackra, ljuvliga hundar. Är nyfiken :) Varför valde du just din ras? Vad gjorde att du föll för just den rasen?
2 3
Svar
55
· Visningar
7 733
Övr. Hund Chew har blivit halt, av okand anledning. Veterinar tyckte det var onodigt att ga in med rontgen etc i dagslaget och rekommenderade tva...
Svar
6
· Visningar
1 581
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En tråd för att uppmärksamma allt bra som våra hundar gör. Min pojke ligger just nu och gnager på ett gott älgben. Jag tog tillfället...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Hej! Vad tävlar ni i? Vilken ras har ni som ni tävlar med? :) Älskar hundar och vill föda upp och tävla med hundar när jag blir äldre! :)
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund vilken modell är bra till minivovvar? när mufasa kissar stänker det och så kommer det på kläderna någon bra modell med inlåsta...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka