Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa jag har en amstaff hane som är 18 månader gammal. För ett par veckor sedan märkte vi här hemma, att hans framtassar var väldigt röda...
Svar
15
· Visningar
21 466
Hundhälsa Nu har äntligen de fyra uteboende fått en ordentlig lekpark! http://www.youtube.com/watch?v=ldNqfPwQH4I
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Migo
·
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter av hundagis? Bra och dåliga? Sitter och drömmer om att skaffa hund (har till och med valt ras, tror jag...
2
Svar
23
· Visningar
5 140
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Hejsan! Jag skrev tidigare en tråd om våra hundar och det var ang runmsren heten.. Valpen är idag 9 månader och är en fransk bulldog...
Svar
4
· Visningar
1 602
Senast: Swat
·
Övr. Hund Hittade en så läcker video! Länk :love: Jäklar vad härligt det ser ut! Cyklar ni med era hundar?
2
Svar
23
· Visningar
3 488
Hundhälsa Vi kastrerade våran hanhund igår. Har skummat igenom vårt försäkringsbolags sida men hittar inte det jag söker. Någon här som vet...
Svar
10
· Visningar
916
Hundavel & Ras Sitter i tankarna att skaffa en hund senare för att ha med i stallet, ligga i soffan och kela med, ta lugna promenader och bara njuta...
2
Svar
20
· Visningar
5 146
Senast: chiara
·
Hundhälsa Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i rubriken. Men lilla hunden har börjat med ett märkligt beteénde mot stora. Han rider...
2
Svar
27
· Visningar
4 597
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Undrar hur ni andra gör efter ni har kommit hem efter en avlivning av en mycket,mycket, mycket älskad hund. Vår älskade boxer gick bort...
Svar
16
· Visningar
2 284
Senast: arlette001
·
Övr. Hund Har haft Klassfärskfoder till Melker ett tag men han äter det inte riktigt så bra som jag hoppats på. Så förra helgen köpte jag vom o...
Svar
16
· Visningar
1 571
Senast: sofia77
·
Övr. Hund Jag har en liten undran som jag funderat fram och tillbaka på ett tag nu och som jag gärna skulle vilja ha lite input i. Det finns en...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Aningsfull
·
Hundavel & Ras Undran om detta. Vad är det med Shar Pei som gör att den har teckningsförbud?
Svar
8
· Visningar
2 905
Hundhälsa Enligt uppgifter i en facebookgrupp som jag är medlem i så har en importerad hund som var på en inofficiell utställning i Veberöd i...
2
Svar
38
· Visningar
4 662
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Hej, Försöker förbättra de trick Alf kan men får inte till "skäms". Han har kommit så långt att han både med röst och handsignal...
Svar
4
· Visningar
734
Övr. Hund ...hundägare som släpper sina hundar vind för våg. För ca 1,5v var jag och en bekant ute i skogen (motionsspår) när en lösspringande...
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Behöver nya byxor att träna hund i och behöver lite hjälp... Har testat både Pinewood och Sweedteam innan, har ett par Pinewood...
2
Svar
35
· Visningar
6 751
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund jag behöver lite råd från er som arbetar med hundar (andra får ju såklart också svara) det är så att jag skulle vilja komma igång och...
Svar
7
· Visningar
1 252
·
Övr. Hund Nån som har testat med bra resultat? Var hunden rädd innan eller tränade ni i förebyggande syfte? Min unghund reagerar varken på skott...
Svar
10
· Visningar
2 402
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Tänkte bara säga Hej :) Har under många års tid läst massor här och ibland skrivet lite men blev på nåt vis borttappad i systemet så...
Svar
3
· Visningar
822
·
Hundträning http://www.youtube.com/watch?v=m88438wCNds http://fci2012.hu/doc/kizar.pdf
3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 762
Senast: MrsScabtree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka