Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Golden retriever är verkligen min ras, men jag är riktigt sugen på att ha en till ras. Kloka bukefalister kanske kan hjälpa mig i... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 778
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Jag har en nu drygt 1 år gammal labrador, hanhund. Det mesta går bra för oss, framförallt på träningar, men i vardagssituationer är det...
Svar
14
· Visningar
10 040
Övr. Hund Hej allihopa! Finns det några här som bor i uppsala trakten som skulle vilja ses me sina hundar o träna passivitet? Sitta o bara ta det...
Svar
0
· Visningar
653
Senast: lisette132
·
Hundhälsa Hej Skulle vilja veta vad ni tycker/har för erfarenheter av bozita robur Har hört så olika :) Tacksam för svar :)
Svar
4
· Visningar
1 991
Övr. Hund Sitter har och funderar (bra nar man ar sjuk och hjarnan loper amok eh, man kommer pa sa mycket) har ju ratt manga mindre barn i mitt... 2
Svar
20
· Visningar
1 825
Senast: Smulu
·
Övr. Hund Världen är full av vackra, ljuvliga hundar. Är nyfiken :) Varför valde du just din ras? Vad gjorde att du föll för just den rasen? 2 3
Svar
55
· Visningar
7 735
Övr. Hund Chew har blivit halt, av okand anledning. Veterinar tyckte det var onodigt att ga in med rontgen etc i dagslaget och rekommenderade tva...
Svar
6
· Visningar
1 581
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En tråd för att uppmärksamma allt bra som våra hundar gör. Min pojke ligger just nu och gnager på ett gott älgben. Jag tog tillfället...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Hej! Vad tävlar ni i? Vilken ras har ni som ni tävlar med? :) Älskar hundar och vill föda upp och tävla med hundar när jag blir äldre! :)
Svar
2
· Visningar
651
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund vilken modell är bra till minivovvar? när mufasa kissar stänker det och så kommer det på kläderna någon bra modell med inlåsta...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Blueberry
·
Hundavel & Ras Har någon här en? Jag funderar på att skaffa mig en prickis men vill höra vad ni som kan mkt om rasen tror. Det jag söker i en hund är...
Svar
0
· Visningar
784
Senast: Shark
·
Övr. Hund Har ni erfarenhet av detta foder? Jag söker ett foder till min amstaff som är allergiker och jag vill givetvis att han ska få det som...
Svar
16
· Visningar
1 412
Senast: skuggan_
·
Övr. Hund Ivan skäller, utan någon särskild anledning. Det är alltid vid den här tiden på dygnet, på kvällen. Det spelar ingen roll om jag säger...
Svar
10
· Visningar
1 575
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Har idag varit in till veterinären med min 6 månader gamla unghund. I söndags råkade min sambo trampa han på tassen och på kvällen samma...
Svar
2
· Visningar
1 435
Senast: Misty_87
·
Övr. Hund Såg just ett kort inslag på nyheterna där poliser skjuter två hundar med 26 (?) skott med hundens ägare en ung kille, precis intill... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 906
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart... 2
Svar
24
· Visningar
11 834
·
Hundhälsa Under senare tid så har vår hund verkat få ökad hunger. Jag säger verkat eftersom det inte är helt klart om det handlar om ökad hunger...
Svar
1
· Visningar
6 388
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Ny valp på ingång, det blir en svart jaktlabradortik. Som måste ha ett namn! Kennelnamnet är så trist att man nästan smäller av, så det...
Svar
10
· Visningar
1 436
Senast: Hagstadius
·
Hundavel & Ras Har varit en del lite mysko besök här ute, de har visserligen inte kommit tillbaka när de träffat på hundarna, men tanken på en hund som...
Svar
13
· Visningar
1 862
Senast: Bison
·
Hundhälsa En liten fråga angående kemisk kastrering Vi går i tankarna att sätta ett chip på vår labbe då han är totalt ohanterbar när en tik... 2
Svar
21
· Visningar
9 356
Senast: Pathmaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka