Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Sitter i tankarna att skaffa en hund senare för att ha med i stallet, ligga i soffan och kela med, ta lugna promenader och bara njuta... 2
Svar
20
· Visningar
5 149
Senast: chiara
·
Hundhälsa Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i rubriken. Men lilla hunden har börjat med ett märkligt beteénde mot stora. Han rider... 2
Svar
27
· Visningar
4 632
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Undrar hur ni andra gör efter ni har kommit hem efter en avlivning av en mycket,mycket, mycket älskad hund. Vår älskade boxer gick bort...
Svar
16
· Visningar
2 300
Senast: arlette001
·
Övr. Hund Har haft Klassfärskfoder till Melker ett tag men han äter det inte riktigt så bra som jag hoppats på. Så förra helgen köpte jag vom o...
Svar
16
· Visningar
1 572
Senast: sofia77
·
Övr. Hund Jag har en liten undran som jag funderat fram och tillbaka på ett tag nu och som jag gärna skulle vilja ha lite input i. Det finns en...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Aningsfull
·
Hundavel & Ras Undran om detta. Vad är det med Shar Pei som gör att den har teckningsförbud?
Svar
8
· Visningar
2 908
Hundhälsa Enligt uppgifter i en facebookgrupp som jag är medlem i så har en importerad hund som var på en inofficiell utställning i Veberöd i... 2
Svar
38
· Visningar
4 662
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Hej, Försöker förbättra de trick Alf kan men får inte till "skäms". Han har kommit så långt att han både med röst och handsignal...
Svar
4
· Visningar
734
Övr. Hund ...hundägare som släpper sina hundar vind för våg. För ca 1,5v var jag och en bekant ute i skogen (motionsspår) när en lösspringande...
Svar
9
· Visningar
1 394
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Behöver nya byxor att träna hund i och behöver lite hjälp... Har testat både Pinewood och Sweedteam innan, har ett par Pinewood... 2
Svar
35
· Visningar
6 752
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund jag behöver lite råd från er som arbetar med hundar (andra får ju såklart också svara) det är så att jag skulle vilja komma igång och...
Svar
7
· Visningar
1 255
·
Övr. Hund Nån som har testat med bra resultat? Var hunden rädd innan eller tränade ni i förebyggande syfte? Min unghund reagerar varken på skott...
Svar
10
· Visningar
2 405
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Tänkte bara säga Hej :) Har under många års tid läst massor här och ibland skrivet lite men blev på nåt vis borttappad i systemet så...
Svar
3
· Visningar
822
·
Hundträning http://www.youtube.com/watch?v=m88438wCNds http://fci2012.hu/doc/kizar.pdf 3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 762
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Hej! Har en tik på 13 snart 14 veckor. Hon är jätte snäll, och som alla valpar är hon sprallig lekfull glad och nyfiken. Men när vi...
Svar
13
· Visningar
5 032
Hundhälsa Jag kan inget om hundar men hamnade i en diskussion ang hundfoder på jobbet och blev lite nyfiken. Personerna hävdar att Royal Canin är... 2 3
Svar
42
· Visningar
16 655
Senast: Uppsnarjd
·
Hundhälsa Jag har fått veta att man inte ska röntga en tik som löper eller två månader efter löpet. Har nu beställt tid för att röntga min tiks...
Svar
7
· Visningar
7 211
Senast: Shark
·
Övr. Hund Ja alltså som värsta jakthunden men utan dessa rasers stadga. Han har eng cocker i sig men den mentaliteten krockar me pudeln och jag...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Hejsan. Jag undrar va för praktiska övningar ni skulle villa ha på en valpkurs? Va har ni gjort när ni varit på valpkurs(er)... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 057
Senast: Sikta
·
Hundhälsa Våran boxertik, snart 8år,har på något sätt skadat sitt knä. förra veckan började hon halta på ena bakbenet, trodde först det var en...
Svar
3
· Visningar
2 246
Senast: arlette001
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈