Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att skaffa hund igen. Min förra fick jag tyvärr lämna hos fd pojkvännen. Jag bor utanför Sthlm, pendlar ca 1,5...
2
Svar
31
· Visningar
5 288
Senast: Tussilago
·
Övr. Hund Skriver anonymt eftersom de personer det handlar om är mina hyresvärdar, varför detta är lite känsligt. Läget är alltså såhär; Grannen...
Svar
16
· Visningar
2 888
Senast: Ensam
·
Hundhälsa Har nu bestämt mej för att införskaffa en klövjeväska till Ebun (RR tik). Hon behöver träna upp sin alldeles för långa rygg för att...
Svar
10
· Visningar
1 305
Senast: Maira
·
A
Övr. Hund Jag gråter snart blod!! Min hund som aldrig har haft problem med att va ensam hemma har fått en knäpp.. Han bryter sig ut...
Svar
18
· Visningar
2 375
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Idag fick jag åka in akut med min tik pga varflytning och det var bara rätt in på operationsbordet och kastrera. Nu undrar jag, hur...
2
Svar
27
· Visningar
8 100
Senast: Shark
·
Övr. Hund Jag har tänkt mycket på att köpa ett riktigt tjockt vintertäcke till min hund och älskar märket Hurtta. Har inget täcke därifrån fast...
Svar
16
· Visningar
3 387
Senast: Jenka
·
  • Låst
Hundhälsa Ja, jag undrar faktiskt, novis som jag är. Vad tycker ni gränsar till vanvård av hund? Anledningen till undran är att användare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 484
Senast: Kivina
·
Hundavel & Ras Kan någon förklara för mig varför man inte kan registrera en Rottweiler som har fem klor? Stämmer det ens?
Svar
5
· Visningar
1 361
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Idag har vi varit och tränat vallning med några andra beardisar (och en pyrineisk vallhund face race). Det är en valpköpare till Mattis...
Svar
13
· Visningar
2 181
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Det ska ha gått förbi en hund som såg ut som en liten border collie här idag, har någon en aning om vad för hund det kan ha varit...
2
Svar
20
· Visningar
2 394
Senast: wellanw
·
Hundhälsa som det står här ovan så undrar jag om hundar kan få våra sjukdomar? fått olika bud på detta här hemma. jag ligger i influensa nu...
Svar
2
· Visningar
730
Övr. Hund Någon här som vet hur mycket kött på benen man måste ha för att kunna anmäla en djurägare för djurplågeri? Jag såg nyss min granne ge...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Banni
·
Övr. Hund "Jag är egentligen berättigad färdtjänst. Men jag använder det aldrig, för då måste jag betala extra för mina hundar. Vilket jag har...
Svar
14
· Visningar
1 795
Senast: Lager
·
Hundhälsa Älsa verkar trög i magen :( Hon bajsade i natt små hårda korvar, svarta som var torra. Likadant i morse. Hon sover mest och vill inte...
Svar
15
· Visningar
6 391
Senast: chiara
·
S
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er, då jag behöver lite hjälp med en framtida familjemedlem. Jag bor just nu hemma med min mamma i en...
2
Svar
20
· Visningar
2 526
Senast: vallhund
·
S
Hundhälsa Hejsan! Min hund som är en chiuahua som är 6 månader har varit förkyld under ett par dagar nu och spytt vitt slem. Men nu är han...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja, rubriken säger väl allt. Och om man filar - luktar det inte väldigt konstigt då? :o
Svar
19
· Visningar
15 498
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har en 1årig tik som är 50% Belgisk Vallhund och 50% rakryggad Schäfer som jag tänkt ta valpar på vid nästa vår (så hon får dem i...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 696
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Ja jag har ju haft några rastrådar innan, men är nu nere på denna eller Dansk svensk gårdshund som min första hund efter att ha läst...
Svar
6
· Visningar
12 195
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Ni som har stora hundar, vilken bil har ni? Med stora hundar menar jag typ grandis och liknande. Vi har en treårig grandishane och...
Svar
8
· Visningar
6 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka