Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Igår kväll när jag och dottern står i köket och lagar middag och våra hundar samtidigt äter kvällsmat i köket knackar det på dörren. Jag...
Svar
17
· Visningar
2 504
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Snart flyttar vi till hus med trädgård, vilket ger hundarna lite space att vara utomhus på. Eftersom staketet runt själva trädgården är...
Svar
14
· Visningar
12 847
Övr. Hund Ni måste läsa denna, om hunden Allis som jobbar på ett demensboende i Stockholm...
Svar
9
· Visningar
1 092
Övr. Hund Nya valpen är en liten kräsen fröken. Därför söker jag nu recept på hundgodis man kan baka/tillaga hemma. Har ni något smarrigt att dela...
Svar
13
· Visningar
3 856
Senast: Bison
·
Övr. Hund Ni som har gjort MT, vad jag förstår så är det bra att hunden är kampglad och orädd? Hur många poäng fick eran hund? hur tyckte ni att...
2
Svar
22
· Visningar
2 226
Senast: Grana
·
Hundhälsa Kan man ge flexijoint avsett för häst till hund? Jag har flexijoint från Equimins hemma. Vilken mängd kan man isf tänka sig till 13kg hund?
Svar
1
· Visningar
968
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund är nyfiken på vad de har i sortimentet nu,är det någon som nyss varit där.Är sugen på de typ biabäddarna,finns de nu?Åker om 2 veckor:)
Svar
14
· Visningar
3 062
Övr. Hund Som spinoff till "morrande hund"tråden.. Vår hund var aldrig speciellt snål på mat/godis etc. Visst tyckte han att det var gott och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 344
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Då vet vi att vår hund lider av förkalkning av ryggen. Inget som försäkring vill täcka så vi ska försöka få ihop pengar till rehab. Men...
Svar
16
· Visningar
1 568
Senast: rahl
·
Övr. Hund Vi har en mycket rar Engelsk dvärgterrier flicka ( 11mån) som nästan aldrig skäller. Idag gick vi till hundparken för att kasta...
Svar
12
· Visningar
1 652
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund I vinter flyttar jag, sambon och hundarna till Berlin. Jag gissar att det borde finnas någon typ av hundklubb/träningsanläggning där...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Tog ju mig an en omplacering i våras, en go hund på vissa sätt, men samtidigt FRUKTANSVÄRT jobbig. :crazy: Enligt uppgift skulle det...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 596
Senast: Maira
·
Övr. Hund vart är världen påväg?!http://hd.se/hoganas/2012/07/23/polisen-skot-hund-i-tradgard/
13 14 15
Svar
299
· Visningar
22 679
Senast: Kamomilla
·
Hundhälsa Hej! Såg ingen liknande tråd om detta så nu tänkte jag be er erfarna hundägare till tjockpälsade hundar om råd. Jag har nyligen...
Svar
14
· Visningar
4 463
Senast: almitra
·
Övr. Hund Inspirerad av sydborna så tycker jag att vi drar ihop en buketräff för oss runt Örebro! Träffas en dag och spåra eller nått?
Svar
6
· Visningar
748
Hundhälsa Hunden (som de flesta av er vet) har en massa allergier, och vi har haft en del problem som försvann då vi började barfa. Trodde jag...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Hejsan! Okej, lite löjlig, onödig tråd, men men, det är ju det buke är till för, onödiga frågor?? :D Ska köpa in lite nya borstar...
Svar
12
· Visningar
4 295
Hundhälsa Hej! Förstår om ni börjar bli lite trötta på alla fodertrådar, men jag behöver hjälp.. :) Jag har en liten 4-årig blandrastik på ca...
Svar
5
· Visningar
850
Övr. Hund Majskolv alltså. Mina blir tokiga. De reagerar mer på majs än på de kött och fisk, och de äter och gnager gladeligen på kolven...
Svar
9
· Visningar
12 064
Senast: Estivuz
·
  • Låst
Övr. Hund Har fått ett litet problem som jag hoppas få rätsida på. Vi bor på landet och har två hundar, dessa hundar är lösa tillsammans med oss...
22 23 24
Svar
472
· Visningar
24 819
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka