Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Hund Har fått ett litet problem som jag hoppas få rätsida på. Vi bor på landet och har två hundar, dessa hundar är lösa tillsammans med oss...
22 23 24
Svar
472
· Visningar
24 819
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min schäferhane började ju halta när han var 6 månader. Det röntgades och visade sig vara panosteit på rörbenen, alltså inte i lederna...
Svar
5
· Visningar
2 246
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hallå! :) Vilket tycker ni är det bästa balsamet (schampot?) till långhåriga hundar? /Maria
Svar
11
· Visningar
2 979
Övr. Hund Jag har en fråga som jag tycker att alla skulle kunna svara på då det är mer en "tycke" sak än "erfarenhetssak" och jag vill ha många...
2
Svar
32
· Visningar
3 298
Senast: Disen
·
Övr. Hund Ni som har två hundar (runt 30-35 kg), hur har ni gjort med hundbäddar? Har dom varsin eller delar dom på en jättestor? Det här...
Svar
6
· Visningar
4 103
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vart finns det sådana? Gärna med höga ordentliga staket. Är hundvakt åt en vovve i höst som sticker när han är lös :( men behöver ju...
Svar
9
· Visningar
1 739
Hundavel & Ras Xerox är ju inte så gammal än (6) men någon gång kommer han ju gå bort och jag vill ha en hund som är som honom (helst en exakt kopia...
2
Svar
24
· Visningar
2 552
Senast: Disen
·
Övr. Hund Blev lite inspirerad av gnägg-forumet och tänkte att det kan vara kul att se vad det finns för hundar och människor här i Västerbotten...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
15 916
Övr. Hund Det bästa min hund vet är Viltspår, men de små pinniga rådjursklövarna jag lätt får tag i, försvinner ner i hans mage med ett kras, och...
Svar
10
· Visningar
2 081
Z
Hundavel & Ras Hej. Är helt ny här så vet inte rikitigt hur allt fungerar. Men vände mig hit för att få lite hjälp av alla duktiga hundmänniskor...
2
Svar
35
· Visningar
7 880
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund I söndags packade jag och sambon in fyra hundar i caddyn, och åkte till Karlskoga för att gå tio sjöars led (...
Svar
8
· Visningar
1 332
Senast: Sissa
·
Övr. Hund har en 3 årig rottis korsning tik som alltid vatt rumsren men sedan 6mån tillbaka har gubben tatt hit en valp som då ej va rumsren å nu...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: misen
·
Hundhälsa Efter många om och men så startar jag denna tråd. Har väll kanske varit rädd för svaren jag kommer få,men jag måste få veta mer. Min...
Svar
10
· Visningar
10 004
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Tips på en liten hund/ ras. Ska vara följsam och tycka det är är kul att träna, rallylydnad, lydnad, klicker träna, spår, lite...
Svar
16
· Visningar
1 801
Senast: Gesska
·
Hundhälsa Min lilla Pinscher valp på lite mer än 5 månader har fått utslag/bett från halsen och nacken längs ryggen bak till svansen. I början var...
Svar
5
· Visningar
3 629
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag tänkte vända mig till er kloka bukare. Har nu börjat kika på bil och det kommer bli en kombi för att få plats med bestarna ;)...
Svar
15
· Visningar
3 885
Övr. Hund Nu tycker jag det är dags för en tråd för oss med riktiga hundar ;) Pudlarna har en, vinthundsfolket har en - och nu har vi en...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
18 752
Senast: Karenina
·
Övr. Hund http://na.se/nyheter/orebro/1.1808783-polishund-bet-ihjal-elvis-i-villaomrade Ja, det är vad en hundägare värderat sin hund till och...
Svar
4
· Visningar
1 151
Övr. Hund Jag har en hund som inte värkar vilja göra någonting, hon vill aldrig titta upp på en och typ "vad vill du att jag ska göra nu, matte?"...
2
Svar
26
· Visningar
2 878
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Idag sa min 11 veckors valp till för första gången att han behövde gå ut! :D Han gnydde och sprang runt vid dörren. Duktig kille!
Svar
0
· Visningar
528
Senast: Raja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka