Hur ser det ut innanför ytterdörren hos er?

Sv: Hur ser det ut innanför ytterdörren hos er?

Jag har ingen bild, kan ta sen. De koppel som används hänger framme på en utav krokarna. Allt annat ligger i en stor låda med lock bredvid byrån i hallen. Jag hade inte fått plats med allt om jag så använde alla krokarna :). Mina hundars täcken är lika stora som våra jackor, om inte större :).

Jag tycker det är skönt att få undan täcken och annat när det inte används. Det är enkelt när det finns i hallen i lådan också, enkelt att få fram sakerna.

Jag har en blå köpt 2001 på Åhlens! Men jag har småkrafs i den som deon, lotioner och sådant. men kanske kan fundera över andra användningsområden för den nu...

Den där SKUBB förvaringen är grym fast jag har den till våra skor, 2 vuxna och 3 barn blir mycket skor... Lägger upp en bild bara för att ni ska se hur mycket den sväljer! Jag har den med stora få fack och den med flera små. Får precis plats i en 60 garderob!

IMG_5000_zpsad0ece5a.jpg

Kom på att jag har alla min trimprylar i badrummet oxå;) en hylla aningens mindre än en halv billy bokhylla på tvättmaskinen där dammsugarfönen, saxar, skär, borstar, olja osv står. Klippmaskinen hänger på väggen dock och "trimbordet" är ihopfällbart. Sedan har jag några schampon på en hylla inne på extratoaletten intill badrummet oxå...

IMG_5232_zps156ed1ed.jpg

I hallen har vi några krokar där endast 3 reflexhalsband hänger (under den mörka tiden på året iaf) och ev. ett koppel eller två. Vi lyckades aldrig få till en bra ordning i hallen då det bara blev stökigt så nu har hundarnas grejer fått ett eget rum istället :P
kc3a4llare-1.jpg

kc3a4llare2.jpg

Såhär ser det ut i min hall:
20120925-201520.jpg

20120925-201525.jpg

20120925-201532.jpg

Till höger om dörren hänger det som används dagligen, jämte jackorna är det retrieverkoppel och visselpipor. Till vänster hänger lite extrakoppel, halsband och reflexer. I den vita byrån finns täcken mm i en av lådorna.
Sen har hundarna en låda i köket med ben, sjukvårdsgrejer och saxar mm. Träningsgrejer, selar och spårlinor ligger i bilen, så hos oss är det hundgrejor överallt ;)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 666
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Jag önskar få tips från er angående larmande/ skällande i lägenhet. Har testat Allt känns det som men jag ju ha missat något...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
14 976
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 514
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 455
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka