Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Fick ett ganska dystert besked om våran "gubbe" i går,så nu blir det medicin,sen återbesök för att se hur läget ser ut om två månader...
Svar
6
· Visningar
5 677
Senast: linafina
·
Övr. Hund Finns det någon som sitter inne med lite tips så vore jag tacksam då jag behöver lite erfarna ord på vägen. Jag har en hund som i...
Svar
14
· Visningar
1 699
Hundhälsa När går egentligen dolda fel försäkringen in? Har aldrig hört någon som använt sig av den, varken hos uppfödare eller valpköpare. Vad...
Svar
12
· Visningar
3 520
Senast: Shark
·
Övr. Hund När det var tre hundar i hemmet tyckte jag att det var mycket olika prylar att hålla rätt på. Täcken, selar, halsband, koppel, linor...
Svar
12
· Visningar
1 773
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hallå där! :D Vilka ska springa hundlöpet nu på söndag i Sthlm? Jag ska dit med min familj men är som tur är "barnvakt" (åt mina...
Svar
16
· Visningar
1 136
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Har en russkiytoy tjej och en schäfer, båda är dåliga på att bita på ben, dock skulle den lilla verkligen behöva det för tandhygienen...
2
Svar
32
· Visningar
4 805
Övr. Hund Ja, så allvarligt var det väl inte, men jag har haft lite funderingar kring vad som skulle kunna ha hänt. I somras var vi på en...
2
Svar
26
· Visningar
2 913
Senast: Zartok
·
Övr. Hund Hjälp mig skingra tankarna lite. Jag är i tagen att köpa valp nu (förhoppningsvis) om ca 3 månader:laugh:. Den valpkull som jag nu...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 714
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Ni som tränar era hundar, hur fodrar ni? Turbo får frukost kl 07:00 och middag ca 18:00. Vissa dagar, runt kl 11 är vi ute och cyklar...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Är mörkare kulor på en ljus hund alltid ett tecken på cancer? Frågar på min kompis begäran då hennes boxerhane har missfärgade...
Svar
9
· Visningar
15 260
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Brukar det vara veterinärkoll på vanliga hundträffar? Typ kolla hälsa, vaccineringar osv? //B
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vår älskade, fina, vackra, livfulla, underbara åttamånaders labradorhane dog knall och fall i fredags morse, för knappt två dygn sen...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 759
Övr. Hund LÄNK Youtubevideo "Two dogs dining". Jag tycker den är så fruktansvärt rolig! :rofl: Säkert nån som tycker det är djurplågeri, men...
Svar
6
· Visningar
843
Hundhälsa jag och min sambo har börjat prata om att ta bort border collin men hur förklara för brodern? Border collin är 9år gammal, har ont i...
2
Svar
27
· Visningar
3 482
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag sitter och funderar över om det finns något register över de vanligaste sjukdomarna hos varje hundras? Tips, någon?
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har bestämt mig för att ta hand om min kusins hund ett tag. En hane på 1,5 år. Tidigare så har hunden luktat väldigt illa i pälsen och...
Svar
13
· Visningar
5 226
Hundhälsa Någon som har erfarenhet om dessa? Bra dåliga? Funderar på att investera i ett par.
Svar
4
· Visningar
2 599
1
Hundhälsa värt att titta på http://veterinaryneuron.blogspot.se/2010/09/tail-pulls.html
Svar
0
· Visningar
2 879
Senast: 11111
·
Övr. Hund Jag brukar låna en grannes hund å gå promenader med och funderar på en sak. När jag är ute med henne själv (eller när pojkvännen och...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Ankan
·
Hundhälsa Vår dalmatin var väldigt frusen förra vintern (fast då var hon ganska liten), men hon är känsligare för kyla än den stora hunden, som...
Svar
13
· Visningar
2 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka