Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en russkiytoy tjej och en schäfer, båda är dåliga på att bita på ben, dock skulle den lilla verkligen behöva det för tandhygienen... 2
Svar
32
· Visningar
4 808
Övr. Hund Ja, så allvarligt var det väl inte, men jag har haft lite funderingar kring vad som skulle kunna ha hänt. I somras var vi på en... 2
Svar
26
· Visningar
2 913
Senast: Zartok
·
Övr. Hund Hjälp mig skingra tankarna lite. Jag är i tagen att köpa valp nu (förhoppningsvis) om ca 3 månader:laugh:. Den valpkull som jag nu... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 728
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Ni som tränar era hundar, hur fodrar ni? Turbo får frukost kl 07:00 och middag ca 18:00. Vissa dagar, runt kl 11 är vi ute och cyklar...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Är mörkare kulor på en ljus hund alltid ett tecken på cancer? Frågar på min kompis begäran då hennes boxerhane har missfärgade...
Svar
9
· Visningar
15 320
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Brukar det vara veterinärkoll på vanliga hundträffar? Typ kolla hälsa, vaccineringar osv? //B
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vår älskade, fina, vackra, livfulla, underbara åttamånaders labradorhane dog knall och fall i fredags morse, för knappt två dygn sen... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 772
Övr. Hund LÄNK Youtubevideo "Two dogs dining". Jag tycker den är så fruktansvärt rolig! :rofl: Säkert nån som tycker det är djurplågeri, men...
Svar
6
· Visningar
843
Hundhälsa jag och min sambo har börjat prata om att ta bort border collin men hur förklara för brodern? Border collin är 9år gammal, har ont i... 2
Svar
27
· Visningar
3 482
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag sitter och funderar över om det finns något register över de vanligaste sjukdomarna hos varje hundras? Tips, någon?
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har bestämt mig för att ta hand om min kusins hund ett tag. En hane på 1,5 år. Tidigare så har hunden luktat väldigt illa i pälsen och...
Svar
13
· Visningar
5 230
Hundhälsa Någon som har erfarenhet om dessa? Bra dåliga? Funderar på att investera i ett par.
Svar
4
· Visningar
2 599
1
Hundhälsa värt att titta på http://veterinaryneuron.blogspot.se/2010/09/tail-pulls.html
Svar
0
· Visningar
2 879
Senast: 11111
·
Övr. Hund Jag brukar låna en grannes hund å gå promenader med och funderar på en sak. När jag är ute med henne själv (eller när pojkvännen och...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Ankan
·
Hundhälsa Vår dalmatin var väldigt frusen förra vintern (fast då var hon ganska liten), men hon är känsligare för kyla än den stora hunden, som...
Svar
13
· Visningar
2 904
Övr. Hund Om jag idag har en hund som går att ha lös, kan det blir problem om jaktarbete påbörjas? Hur jagar en Finsk lapphund? På vilket vis...
Svar
10
· Visningar
2 836
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har idag tappat allt förtroende för min hund. Respekten och tilliten är som bortfluget. Jag har alltid vetat att hon har riktigt stor... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
16 019
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har försökt hitta en liknande tråd men eftersom jag inte själv vet vad jag ska skriva i rubriken så visste jag inte vad jag ska leta...
Svar
14
· Visningar
1 535
Hundavel & Ras Vi skulle gärna vilja skaffa oss en till hund, en aktiv hund men som ändå kan ta en slödag utan att bli galen. Vi älskar Border... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 963
Senast: Carand
·
Övr. Hund Både inne på gnägg och på katt så finns en tråd om detta! Är det inte dags att hund har en också? (kanske finns men hittade inte när jag... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
32 808
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka