Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ja som rubriken lyder helt enkelt. Hur tänker ni som har kennel etc när ni använder hanhundar till andra tikar? Hur kom ni fram...
Svar
5
· Visningar
1 631
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Har ju helt glömt bort att visa er min underbara lilla valpkull ! Här kommer dom PÖTNÖTARNA !!! I dag 3 månader max <3 Pepita och...
Svar
18
· Visningar
1 811
Senast: tesora
·
Hundavel & Ras Jag håller på och letar hund och kommer att köpa en rätt så ovanlig ras. Har hittat en uppfödare som har en kull med stamtavla men...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
16 931
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund "VARNING!!! Vill utfärda en kraftig varning till alla hundägare i området Tynnered. Under natten har ungdomar roat sig med att...
Svar
4
· Visningar
1 659
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Hej! jag har varit medlem i sbk, nacka bk och stockholm södra bk ganska länge. Nu behöver jag mitt medlemsnummer och kan för allt i...
2
Svar
22
· Visningar
8 507
Senast: Cocos
·
Hundavel & Ras Hejsan! jag har en fransk bulldog tik som nu är inne på dag 12. i dag var vi och hällsade på hanen. Och min tik gjorde inga tendenser...
Svar
16
· Visningar
10 017
Övr. Hund ...och den lilla lekfulla ullbollen förvandlas till en modig och uthållig arbetsmaskin. Vilken otrolig känsla det är! Att få följa och...
Svar
10
· Visningar
1 363
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Någon som föder upp hundar, privat eller företag, och säljer valparna, när försäljningen är genomförd finns det då någon lag eller...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Chambery
·
Hundhälsa Min "gamling" är inte helt 100... I Vintras så fick han någon slags upphakning i ett bakben,jag var inte hemma då,men mannen var...
Svar
8
· Visningar
9 770
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Blir så besviken då man misslyckas så jag måste skriva av mig. Min kille hade ju problem med andra hundar då han var mindre. En väldigt...
2
Svar
20
· Visningar
2 473
Hundhälsa Nu behöver vi alla råd vi kan få för vi känner oss helt maktlösa :crazy: Har en hund på snart 1½ år som har varit svår med maten från...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 213
Övr. Hund Vad är det för lagar och regler som gäller när man har hunden lös på sin egen gård och mark? Vi har en egen gård där det finns en...
Svar
18
· Visningar
11 517
Senast: bambi82
·
Övr. Hund Satt på bussen igår och funderade. Kom då in på vem tar hand om hunden om något skulle hända med ägare, så att denna måste akut in till...
2
Svar
20
· Visningar
3 675
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Pojkvännen har köpte en staff, jag är den med hundvana av oss. Men min hundvana består av arbetsnarkomander som frågar "vad kan jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
2 582
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har en blandras tik som har "börjat" frysa om vintern och när det är kallare ute. Hon är korthårig och korsning mellan Springer...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Sapphire
·
Övr. Hund http://www.jaktojagare.se/aktuellt/ockelbovargen-tog-hund-vid-villa#.UEh84ZTXPOy.facebook Stackars familj :( Kan inte vara en normal...
Svar
0
· Visningar
592
Senast: Kicki_83
·
Övr. Hund Vilka fler än jag har hund/ar av rasen chow chow här? Skulle vilja se kort på era och gärna lite info om hunden,vilken kennel den är...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: tokami
·
Övr. Hund Hur tänker ni kring det, kloka bukefalister? Min hund gick nyligen bort, alldeles för tidigt på grund av sjukdom. Och jag känner redan...
Svar
15
· Visningar
6 691
Senast: Koriander
·
Övr. Hund Nu är jag så förbannad att jag känner mig tvingad att skriva av mig! Solen sken och allt var bra tills jag hör ett jäkla gormande från...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 234
Senast: Aliide
·
L
Övr. Hund Hej! Någon som vet vad en abortspruta går på? ungefärligt. Har två st hundar som är syskon.. och såklart tik och hane. jobbade...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka