Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund (bullterrier på 10 månader) har nu vart halt under en längre tid. Det irriterande är att vi inte hittar orsaken till...
2
Svar
31
· Visningar
7 755
Senast: SandraM
·
I
Övr. Hund Hej, har en dvärgpinschertik på 7 månader. Undrar nu om det finns fler här som har dvärgpinscher? Skulle vara kul att få veta varför...
2
Svar
27
· Visningar
4 225
Senast: Jozze
·
Övr. Hund När jag är ute med min chihuahua på 3 år så skäller hon något förskräckligt på andra hundar , men när jag går med henne på...
Svar
7
· Visningar
967
Senast: Disen
·
Hundhälsa Vi ska åka tåg imorgon med våra 2 hundar, en ganska lång sträcka. Vi har köpt 4 platser så att de får bra utrymme på golvet. Men OM...
Svar
5
· Visningar
875
Hundhälsa Jag vet inte om någon har postat den här tidigare, men även om så är fallet tycker jag gott att den kan få dyka upp igen. Gött...
Svar
7
· Visningar
1 468
Senast: dobbis
·
Övr. Hund I onsdags var jag och min vallar-trio på HundCampus för en prova på-dag i specialsök. Lyxigt nog var vi de enda eleverna för dagen, så...
Svar
7
· Visningar
1 369
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Här hemma funderas på att såsmåningom utöka hundarna med ytterligare en hund, en hund som inte ska vara av nuvarande ras, och vi behöver...
Svar
19
· Visningar
3 322
Övr. Hund En ny liten vovve har flyttat in hos mig :) har haft henne på prov nu i två veckor fast egentligen visste jag nog hela tiden att hon...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min Beauceron (5 år) luktar "hund" nåt så fruktansvärt. Det började nu under sommaren, med att han fick klåda i pälsen pga badandet i...
2
Svar
22
· Visningar
17 852
Hundhälsa Imorron får jag hem en 3 årig papillon/tibetansk spanielblandning som fodrats med Doggy prima (tror jag den heter den gröna påsen). Han...
Svar
11
· Visningar
1 545
Övr. Hund Jag är hopplöst ute i hundprylsdjungeln, så jag kan behöva er hjälp när min googling gått bet. Jag behöver en/ett väst/sele/halsband...
Svar
17
· Visningar
2 181
H
Övr. Hund Hej allihopa! Ville höra era tankar kring en sak. Jag har funderat på att börja gå på hundträffar som ordnas där jag bor. Min hund...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Pia
·
B
Övr. Hund Jag har i nuläget 4 stycken stora hundar, två tikar (Bernen Sennen och Samojed) och två hanar (Weimaran och Dobbermann). Jag bor ute på...
2
Svar
24
· Visningar
3 905
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Hej! Är det någon här som har en japansk spets? Mina tankar går att köpa antingen en sheltie eller en japanska spets. Jag har...
Svar
6
· Visningar
6 434
Senast: paradox
·
Övr. Hund Är det någon som vet hur man flyger hem en hund från Frankrike? Har varit i kontakt med cargo, men de flyger bara hundar ut ur landet...
Svar
9
· Visningar
2 248
Senast: QuickStar
·
B
Övr. Hund Jag undrar vad skillnaden egentligen är mellan H-sele och Y-sele? Förutom formen då!? Jag har båda till mina hundar och jag tycker att...
Svar
7
· Visningar
5 440
Övr. Hund Jaha, nu är det slut med löshundsjakten om vargkramarna får som de vill. Tråkigt för alla grå, jämthundsägare, tax eller dreverägare...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 026
Senast: ginnies
·
Övr. Hund Nu är jag faktiskt både irriterad och frågande. Jag har ett syrénlila halsband med lite swarovsky kristaller på till min Bostonterrier...
2
Svar
23
· Visningar
2 619
Hundhälsa Skulle nyss ta bort en fästing på min hund men fick inte med huvudet, det har verkligen borrat in sig och jag får inte ut det.. Vad gör...
Svar
10
· Visningar
7 650
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag har precis startat en blogg där jag har tänkt ordna hundträffar! Titta in den och anmäl erat intresse om ni är...
Svar
0
· Visningar
587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka