Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hallå! Har en amstaff hane på ett år som jag är intresserad av att börja weight pulla med. Min fråga är när kan man börja? Hur ska...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: Nicky
·
Hundhälsa Jag sitter och funderar på vilket foder som skulle vara bra för min dvärgschnauzer på 1 år. Hon har hudproblem och lite klåda...
2
Svar
22
· Visningar
7 761
Senast: igbest
·
C
Övr. Hund Hej! Jag hoppas på att få lite tips ang min hund som börjat samla på ovanor. Hon är en Tibetansk Spaniel på ett år. Jag har gått...
Svar
3
· Visningar
1 055
Hundhälsa Min mamma har en lagotto som haft olika problem med kliande öron och tassar etc. Hon har blivit behandlad av alla olika saker men...
Svar
6
· Visningar
3 246
Övr. Hund Jag har drabbats av ett "problem" som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa. Jag ska ta upp detta med instruktören jag går kurs för, men...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: Ravishing
·
T
Hundhälsa Hejsan alla kunniga ! Jag har försökt att hitta här på nätet en ungefärlig rehabiliteringstid efter armbågsfraktur , tills dess att...
Svar
2
· Visningar
1 944
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Detta är verkligen jättepinsamt för mig att berätta :o, och jag känner mig redan jätte jättedålig som lyckats få till det så knasigt...
Svar
13
· Visningar
2 059
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Vad säger ni, är det omöjligt att börja utbilda en 5 årig rottis hane inom skydd? Har kört allmänlidnad, tävlingslydnad, sök, uppletande...
Svar
15
· Visningar
1 927
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa Har fått svar på allergitestet på min hund nu och det visade sig att det var husdammskvalster som han är allergisk mot. Min älskade...
Svar
16
· Visningar
5 193
Senast: mian
·
Hundhälsa Då jag äger min första hund och aldrig behövt använda försäkringen tidigare behöver jag hjälp att reda ut lite saker. Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 486
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Jag och min hund ska börja tävla i agility lite smått till hösten :) Och jag har sett att man måste ha en tävlingsbok. Vad är det? Vad...
Svar
4
· Visningar
1 374
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Kul! Fick idag tillbaka provresultaten på min hund och fick veta att hon har både borrelia och anaplasma (ehrlichios). Det hela...
Svar
8
· Visningar
2 408
Senast: Ewelina
·
Hundhälsa Upptäckte i dag när jag hämtade hunden på dagis att han var halt på höger fram. Det märks mest när han skrittar, vilket han inte vill...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: marytwice
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har en chihuahua hane på 1år. Han är jättegó på alla sätt och vis men har två problem med honom. För det första får jag...
Svar
4
· Visningar
1 648
Senast: Bubble
·
I
Hundavel & Ras hej! Min syster funderar på att köpa en hund och är lite inne på att köpa en Schipperke :) men vi har försökt kolla runt lite men är...
Svar
5
· Visningar
10 751
Senast: arabia
·
Övr. Hund NU har jag försökt allt jag kan komma på men ingenting fungerar och tålamodet och orken börjar liksom försvinna och jag känner mig lite...
2
Svar
21
· Visningar
2 946
Senast: Jojjo
·
Hundavel & Ras Det ringde en dam häromdagen som brölade och grät över att ingen kunde ta hand om hennes lilla hund då hon akut var tvungen att åka till...
2
Svar
23
· Visningar
11 101
Hundhälsa I och med samboskapet har jag blivit bonusmatte åt en snart 4-årig blå grandis, kastrerad hane. Jag gillade inte torrfodret han fick...
Svar
10
· Visningar
1 447
Senast: Lupin
·
Övr. Hund För länge sedan var den en konstnärlig användare här på Buke som hade fotograferat sina hundar (eller var det dagmattehundar?) och...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Lager
·
Övr. Hund Måste finnas fler hundägare som gillar att teckna? Så varför inte en tråd för det liksom :cool: Nu har ju inte jag så många hundar...
Svar
11
· Visningar
7 343
Senast: simba_112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31