Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har drabbats av ett "problem" som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa. Jag ska ta upp detta med instruktören jag går kurs för, men...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Ravishing
·
T
Hundhälsa Hejsan alla kunniga ! Jag har försökt att hitta här på nätet en ungefärlig rehabiliteringstid efter armbågsfraktur , tills dess att...
Svar
2
· Visningar
1 944
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Detta är verkligen jättepinsamt för mig att berätta :o, och jag känner mig redan jätte jättedålig som lyckats få till det så knasigt...
Svar
13
· Visningar
2 061
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Vad säger ni, är det omöjligt att börja utbilda en 5 årig rottis hane inom skydd? Har kört allmänlidnad, tävlingslydnad, sök, uppletande...
Svar
15
· Visningar
1 928
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa Har fått svar på allergitestet på min hund nu och det visade sig att det var husdammskvalster som han är allergisk mot. Min älskade...
Svar
16
· Visningar
5 204
Senast: mian
·
Hundhälsa Då jag äger min första hund och aldrig behövt använda försäkringen tidigare behöver jag hjälp att reda ut lite saker. Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 489
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Jag och min hund ska börja tävla i agility lite smått till hösten :) Och jag har sett att man måste ha en tävlingsbok. Vad är det? Vad...
Svar
4
· Visningar
1 376
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Kul! Fick idag tillbaka provresultaten på min hund och fick veta att hon har både borrelia och anaplasma (ehrlichios). Det hela...
Svar
8
· Visningar
2 408
Senast: Ewelina
·
Hundhälsa Upptäckte i dag när jag hämtade hunden på dagis att han var halt på höger fram. Det märks mest när han skrittar, vilket han inte vill...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: marytwice
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har en chihuahua hane på 1år. Han är jättegó på alla sätt och vis men har två problem med honom. För det första får jag...
Svar
4
· Visningar
1 653
Senast: Bubble
·
I
Hundavel & Ras hej! Min syster funderar på att köpa en hund och är lite inne på att köpa en Schipperke :) men vi har försökt kolla runt lite men är...
Svar
5
· Visningar
10 753
Senast: arabia
·
Övr. Hund NU har jag försökt allt jag kan komma på men ingenting fungerar och tålamodet och orken börjar liksom försvinna och jag känner mig lite... 2
Svar
21
· Visningar
2 950
Senast: Jojjo
·
Hundavel & Ras Det ringde en dam häromdagen som brölade och grät över att ingen kunde ta hand om hennes lilla hund då hon akut var tvungen att åka till... 2
Svar
23
· Visningar
11 108
Hundhälsa I och med samboskapet har jag blivit bonusmatte åt en snart 4-årig blå grandis, kastrerad hane. Jag gillade inte torrfodret han fick...
Svar
10
· Visningar
1 449
Senast: Lupin
·
Övr. Hund För länge sedan var den en konstnärlig användare här på Buke som hade fotograferat sina hundar (eller var det dagmattehundar?) och...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Lager
·
Övr. Hund Måste finnas fler hundägare som gillar att teckna? Så varför inte en tråd för det liksom :cool: Nu har ju inte jag så många hundar...
Svar
11
· Visningar
7 344
Senast: simba_112
·
Hundhälsa Passar två söta hundar när ägaren är på semester. Lämnade köket två sek. då jag skulle kolla en sak i ett annat rum. på bordet... 2
Svar
23
· Visningar
9 345
Senast: Pippi73
·
Övr. Hund Läste den HÄR insändaren i lokaltidningen och blev lite irriterad. Jag tycker att det är konstigt att en hundrädd person förväntar... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
10 289
Senast: ___
·
Hundhälsa Har i helgen upptäckt att min 5 månaders valp endast har en sten i påsen!?! :eek: Vid 8-veckors besiktningen fanns båda där, men nu bara... 2
Svar
20
· Visningar
8 310
Senast: Klippan
·
Hundhälsa Hej, Jag kör mycket agillity med min kille och har märkt att stressen ligger väldigt "nära". Även när vi kör shaping osv kommer han...
Svar
4
· Visningar
4 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka