Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Passar två söta hundar när ägaren är på semester. Lämnade köket två sek. då jag skulle kolla en sak i ett annat rum. på bordet...
2
Svar
23
· Visningar
9 337
Senast: Pippi73
·
Övr. Hund Läste den HÄR insändaren i lokaltidningen och blev lite irriterad. Jag tycker att det är konstigt att en hundrädd person förväntar...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
10 284
Senast: ___
·
Hundhälsa Har i helgen upptäckt att min 5 månaders valp endast har en sten i påsen!?! :eek: Vid 8-veckors besiktningen fanns båda där, men nu bara...
2
Svar
20
· Visningar
8 275
Senast: Klippan
·
Hundhälsa Hej, Jag kör mycket agillity med min kille och har märkt att stressen ligger väldigt "nära". Även när vi kör shaping osv kommer han...
Svar
4
· Visningar
4 046
Hundhälsa Jag undrar hur pass viktigt det är att man tar den exakt då hunden är 1 år. Spelar 1 vecka någon roll? Tack på förhand :)
Svar
9
· Visningar
1 242
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Idag hände det som inte får hända. Min ena hund, en speciell dam, var tillsammans med mig och en liten grabb på 9 månader på golvet. Hon...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 966
F
Övr. Hund Jag skulle behöva lite tips som kan användas vid hundmöten om någon vill dela med sig :) Jag har en underbar Jack Russell hane på 1...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: ___
·
Hundhälsa Min goldengrabb har nu blivit 9 månader för några dagar sedan och jag tycker han börjat utveckla räkrygg.. För en månad sedan när vi var...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Dagens läge: Fyra stora starka draghundar som bor i hundgård, och har ganska tråkigt utom den timmen de dragtränas. De låter en del (av...
Svar
7
· Visningar
2 120
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej! Jag har en tik på 1½år och har 19 halsband, 2 selar, 1 halti, 8 koppel, 3 täcken (använder bara det ena), aktivitetsbrädor/bollar...
Svar
16
· Visningar
1 721
Övr. Hund Är man inte välkommen på valpkurs med liten hund? Har en 15v gammal chihuahua korsningsvalp som jag skulle vilja gå valpkurs el...
Svar
14
· Visningar
2 451
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Vad är anledningen? - Att ha en reserv, när den första hunden får tas bort av ålderdomssvaghet? - Att ni är tävlingsinriktade, och...
2
Svar
28
· Visningar
5 840
Senast: taccotad
·
Hundavel & Ras Min svåger tänker så småningom skaffa en ny hund, efter att hans gamla hund dött, och en av de raser han funderar på är Norfolkterrier...
Svar
18
· Visningar
5 760
Senast: Ravishing
·
Hundavel & Ras Kunde inte låta bli att ifrågasätta användandet av en Grand Danois hane i avel eftersom hunden i mitt tycke inte har någon vidare...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 670
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag gjorde för ett par månader sedan en tråd om vår (kastrerade) hanhund på tre år som fick någon typ av "ståfräs-kramp" :p Det har...
Svar
9
· Visningar
1 551
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Sitter i jobbet (journalist, och icke hundägare) och kollar på listor över populäraste hundarna i Sverige. Tittar man på SSK så är det...
2
Svar
24
· Visningar
2 877
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa Inte min hund, då skulle jag inte skriva tråden utan ringa vet. Men eftersom ägaren är motvillig att ringa veterinären men däremot...
Svar
7
· Visningar
1 933
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15250044.ab Vad är det som händer??? :confused::crazy::eek:
2
Svar
29
· Visningar
4 372
D
Hundavel & Ras har nu det senaste upptäckt att min tik har blivit lite rundare, hennes aptit är inte som förr, äter vanligtvis 3ggr så mycket utav sin...
Svar
11
· Visningar
2 438
Senast: Carand
·
Övr. Hund Nu när ny valp införskaffats så dyker frågan upp om hon skall ställas ut, och ja varför inte? Då det är mer än 9 år sedan vi sedan...
Svar
11
· Visningar
1 341
Senast: Sockerbit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31