Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja mina hundar har mått prima av att utfodras en gång om dagen, de flesta jag känner som BARFar sina hundar utfodrar dem en gång om dagen, med en fastedag var 7 -10 dag dessutom.
KL
Jag matar ocksa tva ganger om dagen, men da Mandy fick 'stress mage' nar jag var borta sist (hon har det jatte bra ... men matte ar inte dar) sa matar jag det utdraget. Hon far halften utspritt i graset eller pa mattan inne och halften en halvtimma senare. Det ser faktiskt ut att hjalpa ... eller sa blir hon battre i magen for att hon inte stressar nar jag ar hemma
Jag läste att det var bra att tvätta hundarna nästan minst en gång i veckan för att hålla deras skinn i bra skick - är det något som verkligen är ett måste? Som det är nu så har hon aldrig blivit duschad mer än när hon varit på gränsen till att lukta och har mycket fint skinn ändå.
Skulle en stressad hundmage kunna må bättre av fri tillgång till mat? Detta gäller då en hund som äter bra i perioder och matvägrar i perioder (tik).
Du har fått massor med bra tips och jag vill bara lägga till en liten sak, tagga ned! Det låter som du är sugen på att sätta igång och det är inget fel men jag tror du ska tänka som med en valp även i det avseendet. Inte ha bråttom att introducera för andra hundar och inte ha bråttom med nånting egentligen.