Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Hundhälsa Hejsan! Min hund kan inte öppna ögat och håller det stängt hela tiden. När jag har öppnat och kollat på att är det en brun hinna över...
Svar
8
· Visningar
10 025
Senast: CurlySue
·
Övr. Hund Jag är en 15årig tjej som går i 9:an just nu. Jag har tänkt att "skippa" skolan ett år efter 9:an och vänta med gymnasiet i ett år då...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 133
Senast: Pia
·
  • Låst
Hundträning Jag tyckte att tråden för lydnadsettan var ett jättebra initiativ så här kommer en tråd för oss som är i klass 3 och Elit. Jag...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
19 323
Senast: lillebill
·
  • Låst
Hundträning Inspirerad av RedChili startar jag härmed en tråd för oss som vill satsa på Lydnadsettan, oavsett om det gäller att komma till start...
82 83 84
Svar
1 665
· Visningar
104 926
·
  • Låst
Hundträning Jag tyckte att tråden för lydnadsettan var ett jättebra initiativ så här kommer en tråd för oss som är i Lk2 Kopierar också en del av...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 254
·
Hundhälsa Ev. får jag hem en 3årig omplaceringshund nästa vecka, han är mkt trevlig o social, men familjen kan inte ha honom kvar pga ändrade...
2
Svar
23
· Visningar
3 325
Hundhälsa Jag googlar och googlar, frågar vänner och funderar, men jag blir inte klokare, så då frågar jag buke ;) I nuläget ger jag Standardt...
2
Svar
33
· Visningar
14 479
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Vår lilla högt älskade Varga, västgötaspets, har en tumör på luftstrupen och ska opereras på tisdag. Man har inte kunnat hitta...
Svar
7
· Visningar
1 495
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hejssan på er! Jag är en mycketdjurkär tjej på 13 år, jag ska bli veterinär när jag blir stor.jaa, jag har altid velat ha hund, alla i...
2
Svar
35
· Visningar
4 110
Senast: Mynta2
·
Hundavel & Ras Min kusin ringde mig idag, han och hans flickvän tänker skaffa hund och han ville ha lite råd kring ras. Han vill träna och tävla i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
13 193
Hundhälsa Kan någon komma med tankar innan jag oroar ihjäl mig!!? Min ena hund har varit som vanligt idag men när hon skulle få mat vid halv...
2
Svar
21
· Visningar
2 737
Övr. Hund vår sheltie är rädd för andra hundar. rasen ska vara lite så, men jag tror hon är extrem. hon har tyvärr blivit jagad av andra hundar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
14 548
Senast: Zartok
·
Övr. Hund Kan inte sova för att jag inte kan släppa detta, så tänkte att jag postar en tråd på buke så vet jag att jag kommer få svar på mina...
Svar
5
· Visningar
1 501
Övr. Hund Jag har en snart fem år gammal tik som jag tränar rallylydnad med. Vi har alltid tränat hemma och på promenader på "hobbynivå", men nu...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag vet det finns en del trådar om denna sjukdom, men hittar inte svaret på detta. OBS, inte min hund som har Cushing. I alla fall, jag...
Svar
1
· Visningar
1 470
Senast: Sockerbit
·
Hundträning Jag skulle vilja ge min lillebror en kurs med familjens hund, han är inte världens kunnigaste men hunden däremot har tävlat i lydnad och...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Min syster gav mig en förfrågan idag. Jag har länge vetat att hennes situation är ohållbar och idag tog hon faktiskt steget och beslöt...
2
Svar
38
· Visningar
4 668
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Herregud, jag grinar ihjäl mig. Ivan har blivit attackerad och biten av en dalmatiner. Han är rädd och chockad, men rent fysiskt är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
15 800
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Nu på morgonen har jag bokat tid för Ivans kastrering. Närmaste veterinären* hade tid redan på onsdag. Rent rationellt vet jag att det...
2
Svar
21
· Visningar
2 667
Senast: martha
·
Hundhälsa Hej:)! Jag har en hanhund på snart fyra år som sedan nästan ett år äter Specific CCD mot struvit, en form av urinsten. Han mår inte...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: Pigan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka