Sv: Förbannade gubbe!
Citerar mig själv:
Så enligt dig måste man alltså bo på landet för att kunna ha hund alt. åka till landet eller någonstans där det inte finns minsta risk att hundens kiss stör någon som ska vistas i närheten av platsen där hunden kissade?
Min hund väger 5,5 kg, jag kan säga att den mängd hon kissar och den mängd jag kissar är betydligt olika stor (jag är större och kissar då också mer..).
Citerar mig själv:
Precis som jag skrev så handlar det inte om att kissa på någons innergård/tomt/park/camping osv. I alla fall här där jag bor finns det gott om gräsmattor som är smala och går längs trottoaren som inte vetter mot någons hus och inte heller används som picknick, lekplats, camping.. Jag kan inte se hur det kan störa om min hund kissar eller bajsar där så länge jag plockar upp bajset.
Jag förstår som sagt om det handlar om platser där folk sitter ned, tomter osv men jag kan inte se varför det inte skulle vara okej med lite hundkiss på en allmän gräsmatta som inte används till annat än att skilja av från t.e.x en väg eller skog/skogsremsa.
Så enligt dig måste man alltså bo på landet för att kunna ha hund alt. åka till landet eller någonstans där det inte finns minsta risk att hundens kiss stör någon som ska vistas i närheten av platsen där hunden kissade?
Min hund väger 5,5 kg, jag kan säga att den mängd hon kissar och den mängd jag kissar är betydligt olika stor (jag är större och kissar då också mer..).