Nu är tid bokad till början av nästa vecka så nu ska vi mysa massor fram tills dess
Jag har alltid sagt, och oxå gjort för den delen med med våra djur, att de ska tas bort innan de blir dåliga.
De ska inte behöva må dålig och ha ont sista tiden i livet bara för att jag vill ha dem kvar.
Men nu gick det så snabbt och var för nära, man ville inte riktigt förstå och det tog någon vecka innan det sjunkit in fastän jag egentligen hade bestämt mig reda då.
Hur har ni som har barn sagt och gjort med era? Särskilt vår äldsta, 11år, kommer bli extremt ledsen
Jag berättade precis som det var. Att vi älskade vår hund mest i hela världen och att vi var tvugna eftersom hon var gammal och inte mådde bra. Jag berättade både innan och efter exakt hur det gick till och två år senare pratar hen fortfarande om det minst en gång i veckan.
BARNET fick välja själv om hen ville vara med eller inte, och ville först vara med men ångrade sig och vi lämnade hen hos goda vänner på promenaden till vet.
Det var bra att barnet inte var med, eftersom jag och min partner var helt förstörda av gråt och satt och ylade i kör hos veterinären. Hade vi haft känslorna under mer kontroll hade hen kunnat vara med men det finns ingen direkt poäng tycker jag. Bättre att säga hejdå innan i lugn och ro.