Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Idag är det dags för min valp att få sin andra spruta. Vi ska vara där strax och min fråga är då om han ska äta frukost som vanligt...
Svar
1
· Visningar
627
Övr. Hund Man gör allt för lite uppmärksamhet
Svar
0
· Visningar
129
Senast: et_flickan
·
Hundavel & Ras Har vi någon kunnig person här som är uppdaterad på vilka typer av mentaltester/mentalbeskrivningar som görs f n? Jag har gått MH och...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: vallhund
·
D
Övr. Hund Nu har vi bestämt att det blir en powder puff och ca 2 år:) Så nu är frågan bara vilket kön. Jag har haft hanhundar i hela mitt liv men...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: Dalmatinen
·
Hundavel & Ras Precis som rubriken lyder. Träffade nämligen en sådan hund för några veckor sen, och komiskt nog så flyttar jag ut på landet snart och...
Svar
12
· Visningar
3 705
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Min lille vovve började slicka sig på pillesnoppen och den blev röd och lite lätt varig så vi tog på tratten för att se om det...
Svar
4
· Visningar
1 223
·
Övr. Hund Jag har förärats med en ny bil, en jag faktiskt har råd att köra även som studerande, och jag är jätteglad! Det är en peugeot 206 sw...
Svar
15
· Visningar
5 223
·
Hundhälsa Har idag röntgat min hund pga att jag misstänkte HD vilket var fallet. Grad D ansåg vet. Hon hade så lite höftskålar man kan ha utan att...
2
Svar
21
· Visningar
5 017
Senast: Shark
·
Övr. Hund Ska byta foder på vovven nu av olika anledningar. Han har ätit samma foder sen han kom till mig, så det är nytt för mig. Hur långsam bör...
Svar
1
· Visningar
614
Övr. Hund Kan jag ge hundarna räkor med skal? Spontant känns det fel, men det vore så himla smidigt. Jag kommer inte att äta upp dem och hundarna...
Svar
3
· Visningar
3 141
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Tänker köpa mig ett utställningstält men vet inte riktigt vilken modell jag ska satsa på.. Har hört väldigt bra om hansegårdentältet...
Svar
10
· Visningar
8 361
Hundhälsa Gjorde nyss delvis ett foderbyte på min hund. Hon har tidigare enbart ätit Klass och nu håller jag på att delvis fasa över till...
Svar
4
· Visningar
5 329
Senast: lambero
·
Övr. Hund http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1019608-sex-hundvalpar-stulna-vid-inbrott?ref=fb Vill mest dela informationen så alla som läser...
Svar
17
· Visningar
2 261
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Jag var ute och tävlade för första gången i LK1 med min hund i lördags. Det gick riktigt uruselt p.g.a jag inte kunde hålla kontroll på...
Svar
18
· Visningar
2 446
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag ska köpa in lite från Hööks nu och undrar vad man mer behöver. Det jag redan har hemma är 4 Ess Tassalva 4 Ess Sårspray...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: rahl
·
Hundhälsa Jag går nu i funderingar att köpa en cocker spaniel och har då börjat fundera lite över detta med HD-status. Jag är noll insatt. Säg att...
Svar
10
· Visningar
6 236
Senast: lewellyn
·
Hundhälsa När Nanush var ett år gammal började han halta, idag är han 2 1/2 år. Röntgen visade att han hade HD D och ED 2, han sattes på...
Svar
16
· Visningar
2 250
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Står inför beslutet att avliva en av mina kära hästar. Och eftersom jag är en synnerligen oblödig person så gick då mina tankar till om...
Svar
15
· Visningar
3 058
Senast: Sol
·
Övr. Hund Min mormor har en Papillontik på 4år, hon har svansen hängande, alltså hon har den bara uppe så som vanliga Papillon:er har. Hon har...
Svar
2
· Visningar
1 437
Senast: Hagstadius
·
Hundhälsa Cesarhar åkt mängder av spårvagn i sitt liv. Minst ett par timmar i veckan. Men nu under sommaren så har han från en dag till en annan...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31