Jag har gjort en ganska liten ändring i alla trådar på forumet

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes.
Jag har nu även efter det lagt till information om hur många som svarat i tråden samt hur många gånger den visats.

Funderar lite på om jag skall byta ut texten om Visningar och Svar i "wigetarna" till enbart symboler som i toppen av trådarna, vad tycker ni?

Jag fixade också till en översättning av "Kopiera länk" som precis diskuterades i en annan tråd. Säg gärna till om ni hittar något annat som fortfarande är oöversatt.

Jag vet inte om det är efter uppdateringen, men jag har problem att välja smiley nu. Det blir nästan alltid en 👍 först som jag sen får ändra till en annan. Förut har jag kunnat få upp alla val direkt utan att välja. Surfar från mobilen, Safari.

Jag vet inte om det är efter uppdateringen, men jag har problem att välja smiley nu. Det blir nästan alltid en 👍 först som jag sen får ändra till en annan. Förut har jag kunnat få upp alla val direkt utan att välja. Surfar från mobilen, Safari.
Jag tror att det du råkar ut för är ett tidigare känt problem som jag och andra rapporterat till de som utvecklar forumet, förhoppningsvis gör de något åt det längre fram. Så det bör inte ha att göra med den senaste uppdateringen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 800
Senast: Tilly_85
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
13 121
Senast: Nahar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 912
Senast: Gunnar
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 442
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Rumsväxter 2
  • Knäckemacka
  • Tjockistråden 4