Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vår ena valp har fått klianfall de 3 sista nätterna. Hon kliar kinder och hals efter vad jag kan se. Hon kliar inget på dagen eller...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Luff
·
Övr. Hund Ville bara tipsa om att kolla på Uppdrag Granskning ikväll kl. 20:00 på kanal 1. "Granskande samhällsprogram. Säsong 9. Avsnitt 1 av...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
15 311
Senast: Luff
·
Hundhälsa Hur ofta bajsar era hundar? Och finns det nåt som säger hur ofta hundar ska TBajsa? Konstig fråga kanske men Jag har nämligen en tik...
2
Svar
25
· Visningar
16 574
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Igår när vi hade kommit hem från semestern så hittade jag några "sår" på Ixis hals, och rakade rent för att kunna se lite bättre.. Hon...
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Min systersons ungar passar för tillfället en lånekanin med tillhörande tvåvåningsbur åt en kompis, och min 8-månaders WSS är alldeles...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Min lille Douglas (Kastrerad Shih tzu, 4år) började bli dålig i helgen. Han ville inte gå med ut och gå och han skrek ibland till om man...
2
Svar
22
· Visningar
3 982
Senast: *tove*
·
Hundhälsa Går och funderar över det här med "lagom hull". På en vuxen, frisk och aktiv hund - vad tycker du är lagom hull? Och hur tänker du med...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 080
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund ...och öppnat hund och katt-pensionat. Tidigare har h*n roat sig med nån sorts "seriös" blandrasavel. Innan det har h*n suttit av ett...
2
Svar
22
· Visningar
4 218
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Hörde en mkt obscen (stavning?) grej idag. Nämlgen att färskt blod skulle vara bra för växande hundar? Vet att det kan vara nyttigt i...
Svar
9
· Visningar
2 283
Övr. Hund Min hund bits! När ja har han lös i trädgården och så ropar ja på honom för att ja ska ta in han, då springer han runt med leksaker och...
Svar
13
· Visningar
1 699
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Ja, den diskussionen kom upp lite snabbt med en bekant häromdagen. Hen tyckte att alla hundar ska ha sällskap av andra hundar och...
2
Svar
23
· Visningar
4 232
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Gammelvovven fick i April (om jag inte minns tokigt) något slags krampanfall,vi var till veterinären dagen efter och allt såg bra ut,vi...
Svar
11
· Visningar
14 221
Senast: Fibusen
·
S
Övr. Hund Min unghund brukar ibland få tokryck på promenaderna. Hon har alltid fått de här rycken, sen jag fick hem henne vid 8 veckor, men det...
Svar
19
· Visningar
5 390
Senast: MiniLi
·
J
Hundhälsa Min hund har sedan 2-3 dagar tillbaka haltat på ena frambenet när han hoppar ner från sängen eller när han har legat still och sovit...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Hej! Tar det hela från början. Nån gång i september- oktober förra året började min och mammas 5 åriga goldentik se stel ut när hon...
Svar
5
· Visningar
3 643
Senast: saddi
·
Övr. Hund I lägenhetshuset jag bor i nu är det ett par som har sina två hundar lösa ute på tomten som hör till lägenheterna. Det är ett litet...
Svar
9
· Visningar
1 344
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Ska köpa hund, en ungersk vizsla, ska försöka fixa bild senare. Behöver namntips helst på H, gärna med ungersk/polsk twist. Kommer...
Svar
3
· Visningar
771
M
Hundavel & Ras Hejsan, jag skulle behöva lite hjälp. Jag och min familj är inne på att skaffa hund men innan dess vill vi gärna ha lite hjälp med...
Svar
10
· Visningar
1 091
Senast: Narcissa
·
J
Övr. Hund Hejsan! Nu är det såhär att min amstaff har börjat bli lite aggressiv mot andra hundar. Inte alla hundar, men hon har träffat 2 stora...
Svar
18
· Visningar
4 295
Senast: KasperTim
·
Övr. Hund Någon som har sådana? Jag vet att ett par aktiva bukare har dessa på fötterna. Vad tycker ni? Är ni nöjda? Prisvärda?
Svar
17
· Visningar
1 971
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka