Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min princessa fyllde 5 ar i helgen :D Jag ser godiset ... "let me at it!" MUMS ... mat, ost, och kottbullar. Oh sa gott ...
Svar
8
· Visningar
1 209
Senast: martha
·
Övr. Hund Någon som vet om de säljer hundprylar på Gekås? Och hur sortimentet ser ut i så fall? Bär av dit imorgon och tänkte passa på att...
Svar
11
· Visningar
3 729
Senast: Comfort
·
Övr. Hund Nu när jag är sjuk så har jag börjat måla lite och tänkte att det kunde vara roligt att se andras teckningar/målningar :) Enda kravet är...
2
Svar
29
· Visningar
5 567
Senast: Scandi
·
Hundhälsa Börjar nu undra hur mycket en hund kan bli drabbad av... Han har sedan innan Myasthenia gravis(muskelsjukdom som i hans fall satt sig...
Svar
9
· Visningar
6 071
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Våran snart 1 1/2 åriga rottweiler hane morrar och nafsar/hugger i lite olika situationer. Vi har haft honom i 5 månader och han har...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 623
Senast: Rufss
·
Övr. Hund I helgen drar European Open i Agility igång, en alldeles makalös agilityfest, missa inte att man kan se tävlingarna live på nätet...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Hittade den här på FB och var tvungen att dela med mig: Tycker fågelhunden är bäst. ;)
Svar
4
· Visningar
1 055
Övr. Hund Det tog fyra år - men nu har Viktor aka The Black Destructor mött inte bara sin like utan sin överman (överkvinna)! ;) Idag har han...
Svar
8
· Visningar
1 583
Hundhälsa Nu på morgonen hittade jag ett utslag på Billy, som inte var där igår. Eftersom det ser ut som det gör blev jag ganska orolig. Vad kan...
Svar
15
· Visningar
17 923
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Funderar på att lära min hund söka kantareller, men varken hon eller jag har tidigare befattat oss med någon sökliknande aktivitet. Hur...
Svar
14
· Visningar
3 024
Hundavel & Ras Nu har jag bestämt mig, efter velande fram och tillbaka mellan all världens raser och ett beslut om att inte skaffa min all time...
Svar
1
· Visningar
785
Övr. Hund En stannar, två ska skickas tillbaka. Vilken ska stanna enligt dig?
2 3
Svar
45
· Visningar
3 016
Senast: rahl
·
Övr. Hund Vilken dag jag haft! Blodbad!! Kopierar från min blogg helt enkelt! Klippte en återkommande klipphund dvärgpudeln Ville idag: Ja...
Svar
0
· Visningar
3 829
Senast: paradiset
·
B
Hundhälsa För en tid sedan besökte jag veterinären i samband med att min hund blivit biten vid ögat av en annan hund. Det var ingen fara med ögat...
Svar
0
· Visningar
2 016
Senast: beelzebul
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av produkten och kan berätta något? Den är tänkt att användas på både lilla och stora hunden.
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 845
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Varför gör man såhär: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=10-bn34-2fE Varenda hund blir rädd och ja... :crazy...
Svar
14
· Visningar
1 493
Senast: linnsan
·
P
Hundhälsa Min hund har troligtvis ont i ryggen, vi har böjt bakbenen i alla vinklar, ingen reaktion, vi palperar ryggen och ingen reaktion, men...
Svar
14
· Visningar
2 983
Senast: Zuzzi
·
Övr. Hund Skapar en ny tråd eftersom jag undrar lite allmänt om vad som gäller för kommandon, inte specifikt för någon enskild klass.. Ni som...
2
Svar
25
· Visningar
3 515
Senast: Ciilia
·
Hundavel & Ras Nu är jag ju inte i hundköpartagen riktigt än, men drömma kan man alltid göra ;) En vän till mig som har stor hunderfarenhet svarade...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 549
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Så lät resultatet för röntgen på min fina lilla Nessi:( Blir så ledsen och orolig för hennes framtida väl och ve! Speciellt med tanke...
2
Svar
21
· Visningar
2 915
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka