Mitt lilla hjärta har blivit ordentligt sjuk

Sv: Mitt lilla hjärta har blivit ordentligt sjuk

Haha, vad gullig du är! Jag ska hälsa Douglas från hans fan :D. Han börjar bättra sig massor, så det ska nog gå ganska bra det här tror jag.

Blev det nån shih tzu? För visst var du inne på att skaffa en liten?

Vad skönt att han mår bättre! Fick han en fin partyhatt på sig på födelsedagen?

Ingen vovve här än tyvärr. Bostadsrättsföreningen tillåter inte hundar (eller katter heller för den delen). Men sedan, när jag hittat Huset På Landet, då blir det både hund och katt!

Nä, det blev ingen partyhatt i år :D. Men jag får nog införskaffa honom och hans kompanjon Elvis varsitt gott hundben från djuraffären imorgon för att fira i efterskott.

Åh, dumma regler! Längtar också efter ett hus så grabbarna kan få egen trädgård :)

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 082
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 581
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 801
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18