Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en 11 år gammal tax korsning som är helt frisk och otroligt pigg för sin ålder:). Ikväll ska jag köra 20 mil vilket tar 2,5-3...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: tesora
·
Övr. Hund 3 år har redan gått och det har varit 3 fantastiska år. Det har varit både upp och nedgångar. När du var 1 år var jag så nära att sälja...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Blueberry
·
D
Övr. Hund Jag fick för 1 ½ vecka sedan hem min nya valp, en border collie-tik. Sedan tidigare har jag haft en sheltie men då hon saknar gnistan...
2 3
Svar
51
· Visningar
15 328
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag fattar inte om det är försent eller inte att anmäla sig till utställningen i Norrköping 18-19 augusti. :confused: På PM:et står det...
Svar
3
· Visningar
818
Övr. Hund I min garderob fattas det bra, vettiga, funktionella hundträningskläder. Vad har ni får något? Jag har snabba byxor och snabba skor när...
2 3
Svar
41
· Visningar
11 287
Senast: supersara
·
Hundhälsa Någon som har testat det till hunden? Fördelar/naktdelar, erfarenheter?
Svar
1
· Visningar
1 183
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund jag ska lägga ett litet enklare blodspår imorgon för första gången. men jag tänkte höra, vad kan man lägga i slutet ist för en klöv? jag...
Svar
14
· Visningar
3 108
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Nu är jag förvirrad igen :D Jag tittar på tre BPH-spindeldiagram och försöker förstå vad jag ser. Jag har ju kikat på protokollen...
2
Svar
22
· Visningar
6 900
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Nu tänkte jag be om lite hjälp. Det är så att våran grannes hund, en liten chihuahua, sitter och skäller så fort den är ensam...
Svar
5
· Visningar
988
Hundavel & Ras Min extremt oseriösa granne vid sommarstugan har köpt vad han säger är en korsning mellan varg och hund. De har sedan tidigare 2 stycken...
2 3
Svar
43
· Visningar
17 026
Senast: Taxilock
·
M
Hundhälsa Jag har en 2årig blandras (bullterrier/staff/norrbotten) som för snart 3 veckor sedan börja släppa hår som nå jag vet inte vad. Han har...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: undrande
·
Hundhälsa Min hund, en strävhårig, ganska långhårig blandras mellan jackrussel och dansk-svensk gårdshund har börjat fälla helt plötsligt. Han är...
Svar
4
· Visningar
1 530
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
2 031
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Undrar vad som ligger bakom? Att en hund biten en person är ju inte ovanligt, men tre-fyra stycken...
2
Svar
24
· Visningar
2 910
Senast: Tretjak
·
Övr. Hund Finns det redan en sån tråd ber jag om ursäkt, har inte hittat en i alla fall. Max är en golden retriever på 8 månader och vi har...
Svar
19
· Visningar
2 379
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Idag runt lunch tid blev min 11 åriga Schäferkorsning attackerad av en pitbull. Hunden flög på min gamla skrutt när han låg och sov när...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
15 198
Hundhälsa Upptäckte precis att de fanns ihopklumpad päls på undersidan av hakan på min hund, han har skägg så där är mkt hår. Tvättade rent de och...
Svar
17
· Visningar
1 338
Senast: RubinNovak
·
Övr. Hund Idag gick vi BPH, fröken Wahidah och jag. En vän följde med och filmade, så ni som vill se hur allt gick till kan kika här...
Svar
5
· Visningar
1 617
Senast: Blueberry
·
Hundträning Kommandot "stanna" för att stanna kvar i bilen innan hunden hoppar ut, innanför dörren tills det är okej att gå ut genom den, framför...
Svar
14
· Visningar
4 419
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 224
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka