Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har gogglat och fått upp på google att det är 125 dagar,men när jag går in på Agrias hemsida hittar jag inget,och jag har för mig att...
Svar
5
· Visningar
2 310
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund För ett år sedan anordnade någon en utställning för alla sorters hunder, alltså allt från små till stora, renraser till blandraser. Min...
Svar
4
· Visningar
1 194
Övr. Hund Nu har jag varit utan mina hundar i drygt en månad. Verkligen en lååång tid! :eek: Imorgon får jag hem dem och jag känner mig både...
Svar
15
· Visningar
1 813
Senast: RubinNovak
·
Övr. Hund Går i tankarna om att en dag skaffa hund. Men jag undrat lite över detta med kostnader. Iom att jag aldrig hafthund innan har jag inget...
Svar
15
· Visningar
2 082
Senast: fijja
·
Hundhälsa Jag har fått en cykel :) Nu har jag då tänkt cykla med hundarna. Lillan, pomeranian får nöja sig med att åka cykelkorg medans det...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Hagstadius
·
Övr. Hund Jag ska till Hööks om någon vecka och shoppa lite och tänkte köpa ett vintertäcke. När det är snö så brukar min hund frysa när man går...
Svar
3
· Visningar
1 435
·
Hundhälsa Jag har en tik som vid 9veckors besiktningen fick anmärkning på höger framben, hon fick på båda frambenen vid återbesiktning när hon var...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 600
·
Hundhälsa Jag ska köpa ett Kolla masken då min ena har tunnat ur lite väl mycket trots att hon äter som en häst. Jag funderar dock på om jag även...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: fijja
·
Övr. Hund Under förmiddagen idag har det skett en kiss-olycka på en matta som ligger intill en vägg. Enbart mattan har blivit kissad på, väggen...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Jag går nu i valpköpartankar då jag kommer att studera på distans och alltså vara hemma i 3 år framöver, känner att inget tillfälle är...
2
Svar
34
· Visningar
3 991
Övr. Hund http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7053490
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Rie
·
R
Hundhälsa Min hund har haft tonsillit i flera omgångar, minst en gång om året. I vissa fall har det behövts flera omgångar antibiotika för att hon...
Svar
18
· Visningar
4 728
Senast: vallhund
·
Hundhälsa För ca en vecka sedan fick jag hem en chihuahua korsningsvalp, Pyret,hon är 11v gammal. När jag hämtade hem henne fick jag med ett sk...
Svar
14
· Visningar
2 301
Senast: arabia
·
Övr. Hund ... av den lille också! 16 veckor gammal: http://www.youtube.com/watch?v=XLtgv3pZ8ow 10 månader...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Ska tävla med hunden på fredag och läste igenom PMet nu. Det står att man ska ta med sig medlemskort, hur ska jag gå tillväga för att...
Svar
4
· Visningar
1 495
Senast: Miao
·
Övr. Hund Såg denna länk på fejan: http://www.vargfakta.se/nyheter/annu-en-sallskapshund-angripen-av-varg-solleftea/ Där står det att det är...
Svar
12
· Visningar
2 838
Senast: Sol
·
Hundhälsa Vet ringde och sa att vi ska smörja in dessa platser med Douxo Lindra Spray men jag är tveksam att det ska hjälpa mot det. Vi ska nog gå...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: rahl
·
Hundhälsa Hur ofta klipper ni klorna på era hundar? hur gammal är hunden, ras? Hur ofta rekomenderas det att klippa? skämdes nästan lite igår...
2
Svar
24
· Visningar
26 961
Senast: Aslan
·
Övr. Hund ..av dottern till min bästa kompis när hunden föll ner i en tre meter djup gödselbrunn.....dottern tvekade inte att slänga sig i o rädda...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Hej hopp! Med tanke på hur mycke folk som rör sig här tycker man att det borde finnas fler med allergiska hundar. Så här tänkte jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 019
Senast: Apollo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka