Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var tycker ni om att amputera ett ben på en hund? Är det något ni finner ok, eller helt förkastligt? 5 6 7
Svar
128
· Visningar
16 889
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Hej allihop! Hittade ingen tråd om det här så det fick bli en egen, förlåt om jag missade en som redan fanns. Jag befinner mig nu i...
Svar
13
· Visningar
5 407
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Tänkte höra om någon här har en aning. Jag har precis hämtat hem min hund från djursjukhuset, därifrån har vi fått kosttillskotten...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Tänkte vi kunde ha en tråd där vi kan prata om vad som helst inom hundar :) Ibland kanske det känns lite mycket att starta en egen tråd... 18 19 20
Svar
399
· Visningar
28 973
Senast: Nila
·
Hundhälsa Ja vi tre har varit trogna morgonmotionärer och knallat på ca en timme varje morgon, och konditionen för mig var i topp och tänkte att...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Shark
·
Hundträning Tänkte be om lite bukehjälp för mitt I-landsproblem. Min kille tycker jag har haltat lite vf. Märker det endast ibland och det är... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 604
Övr. Hund Jag har gjort en sen anmälan till en kurs som heter: Hundens evolution, genetik och beteende, orienteringskurs på stockholms...
Svar
8
· Visningar
1 555
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Jag har fått stora problem vid inlärningen av vittringsapporteringen. Min hund är väldans apporteringsglad och hämtar bara första bästa... 2
Svar
24
· Visningar
4 130
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag ska träna på lite vardagssaker som plötsligt blivit svåra och vill kunna ha belöning med mig. Vill variera mellan lek, mig och...
Svar
18
· Visningar
4 434
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min hund har nyligen lagt till sig med en lite märklig vana. Han ställer sig och stirrar in i två specifika hörn när det drar sig mot...
Svar
4
· Visningar
3 712
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Du är ute och går med din hund. Du kikar en ttjej fram bakom några buskar eller dylikt och säger: "Håll in din hund, min är inte snäll... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 076
Senast: Rufss
·
Övr. Hund Jag är deltidsmatte åt en lhasa apso som blivit himla rädd för hästar. Han bodde med mig på en hästgård under hösten/vintern och var med...
Svar
3
· Visningar
968
Hundavel & Ras Alltså, hur svårt är det att göra MH om man inte har en brukshund? Jag har själv schäfer och tävlar bruks och IPO och jag har alltid...
Svar
15
· Visningar
1 704
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jaha då kör jag med samma sak i år igen! Vill ni hjälpa mig rangordna namnen efter vilket ni tycker är bäst och sämst :D (Gillar ni inte... 2
Svar
21
· Visningar
1 981
Senast: Pia
·
Övr. Hund Nästa månad börjar jag jobba i stall och då är min valp ungefär 3½månad. Vi kommer även bo på gården. Hästarna i det stallet är...
Svar
9
· Visningar
2 559
Senast: hjarterdam
·
Hundavel & Ras Jag & min sambo funderar på att skaffa hund. Vi vill ha en hund som är någorlunda enkel att ta med. Han vill ha den tex när han... 2
Svar
30
· Visningar
2 994
Övr. Hund Har bara en fråga, är det lagligt att ha hund i bur hemma när han/hon är ensam hemma? Att jag frågar är att jag såg en annons på... 2
Svar
30
· Visningar
3 211
·
Hundhälsa Idag är det dags för min valp att få sin andra spruta. Vi ska vara där strax och min fråga är då om han ska äta frukost som vanligt...
Svar
1
· Visningar
630
Övr. Hund Man gör allt för lite uppmärksamhet
Svar
0
· Visningar
129
Senast: et_flickan
·
Hundavel & Ras Har vi någon kunnig person här som är uppdaterad på vilka typer av mentaltester/mentalbeskrivningar som görs f n? Jag har gått MH och...
Svar
10
· Visningar
1 069
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka