Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är lite i valet och kvalet hur jag ska göra. Har möjlighet att välja mellan tikvalpar och en hanvalp, och nu råkar jag ha kärat ner mig...
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: Raja
·
Övr. Hund vad ska man göra med en vuxen hund som kissar inne? han kissar både hemma och hos andra. det spelar ingen roll om vi har vart ute på en...
Svar
10
· Visningar
2 204
Senast: Raja
·
Övr. Hund Min hund har fått märgben för första gången i sitt liv, han tyckte givetvis det var det godaste han någonsin fått. Vet inte om det är...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 023
Senast: Milosari
·
Hundträning Någon här på Buke som är aktiv med sökträning och tävling? Jag är galet sugen på att börja köra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 344
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa http://www.youtube.com/watch?v=yPs6BM0sw8k&feature=player_embedded#! Är det är någonting ni märkt av på utställningar?
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Disen
·
Övr. Hund vad som egentligen är rätt att göra. Jag går i funderingarna på att omplacera min lilla pudelkille på 4 år, jag älskar honom verkligen...
Svar
16
· Visningar
2 014
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Hmm, ja. Bilen hundarna åker i är ganska kaotisk när det samsas spårapporter, spårlinor, tjänstetecken, leksaker, apporter, koner osv...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Fick hem ny valp för ett par veckor sedan och med valpen fick jag ett par påsar Doggy hundfoder, rent spontant känner jag att det inte...
Svar
5
· Visningar
1 620
Senast: nilie
·
Hundhälsa Har en drevertik på 4 år, jagar på vinterhalvåret och har då inga problem att springa 2-4 mil på en dag. Men hon gillar inte att...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Sambucus
·
Hundhälsa Min hund har haft ögoninflammation i nu 3dar, trodde först det var att hon hade något i ögat (första dagen), hade ingen möjlighet att...
Svar
6
· Visningar
5 208
Senast: Tretjak
·
J
Hundhälsa Är det någon som haft anaplasma på sin hund? Vad hade de för symtom och blev de helt återställda? Hur länge fick de medicineras?
Svar
7
· Visningar
9 633
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Kl ett idag ska jag ta den vuxna hunden till veterinären då hon påvisar smärta i rygg/höfter eller dyl. Har alltid tyckt hon haft lite...
Svar
10
· Visningar
1 276
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Det har legat och grott i mig ett tag att min ena hund kanske lider av någon form av allergi. Senaste veterinärbesöket så höll...
Svar
8
· Visningar
6 212
Senast: InteAlls
·
Hundhälsa Fick häromdagen diagnosen på min gamla tik! :cry: Det jag glömde fråga veterinären var hur lång tid hon kan tänkas ha kvar i livet...
Svar
12
· Visningar
6 085
Senast: Philosophia
·
T
Hundavel & Ras Jag har funderingar på papillon nån gång. Följer ett par bloggar, känner några i verkligheten och försöker sikta in mig på vissa...
2
Svar
27
· Visningar
3 848
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Jag är ganska säker på att min hund har ont, i frambenen/armbågarna? Ev ryggslutet, ev ev höfterna (han har D). Jag märker det på att...
Svar
14
· Visningar
1 770
Senast: JosseMandy
·
Hundhälsa Min treåriga JRT tik började för snart två månader sen att hoppa på tre ben stundvis. Alltid höger bak. Hon är annars inte halt och är...
Svar
4
· Visningar
1 227
Senast: Fiorano
·
L
Övr. Hund Någon som vet om det finns en regel , främs då inom SL att djur/hundar inte får sitta på sätet?
2
Svar
30
· Visningar
4 380
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag ska ringa vet och boka tid imorgon på morgonen men skulle gärna få lite input iaf. Hur plötsligt kan symtom på noskvalster...
Svar
1
· Visningar
1 191
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Har behandlat min valp mot klåda och utslag sedan snart tre veckor tillbaka. Behandlade med antibiotika och ett schampo och det blev...
Svar
2
· Visningar
2 703
Senast: Glimfeather
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka