Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

Sv: Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

Är det du som är veterinären med den skadade hunden för en tid sedan också?

Nej, "veterinären" bodde i Norrland. Den tjejen outade sig själv genom att länka till sin egen Facebook. :D

Jag måste påstå, att hon är väldigt detaljerad i sitt påhittande.

Jämfört med D & G nånting, som fanns en gång. Som hade 5 superdyra ridstövlar av det och det märket, och ditt och datt superdyrt. Det var mer överdrivet påhittat, och mer uppenbart. Ts blir mer uppenbar när man kopplar ihop allt.

Jag tror att det är en sån här hund du söker, av samma typ som dina andra hundar! :)
Tecknad_hund.jpg

Jag tänkte samma sak! Stilen är så lik, så det bara måste vara samma...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 223
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 826
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 151
Senast: Lingon
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 958
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama