Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare BonnieS
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 909
Sv: Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

Är det du som är veterinären med den skadade hunden för en tid sedan också?

Nej, "veterinären" bodde i Norrland. Den tjejen outade sig själv genom att länka till sin egen Facebook. :D

Jag måste påstå, att hon är väldigt detaljerad i sitt påhittande.

Jämfört med D & G nånting, som fanns en gång. Som hade 5 superdyra ridstövlar av det och det märket, och ditt och datt superdyrt. Det var mer överdrivet påhittat, och mer uppenbart. Ts blir mer uppenbar när man kopplar ihop allt.

Jag tror att det är en sån här hund du söker, av samma typ som dina andra hundar! :)
Tecknad_hund.jpg

Jag tänkte samma sak! Stilen är så lik, så det bara måste vara samma...

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 359
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 504
Senast: Sel
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 828
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka