Köp eller fodervärd?

Sv: Köp eller fodervärd?

När kommer valparna, nu är jag ju supernyfiken på hur det ska sluta!
Ska makaronen få sin egen hund eller blir det fodervärdsavtal? Hur långt bort bor grana egentligen? Och hur ska de klara sig vid valplådan? Missa inte den spännande fortsättningen... ;p

Ha,ha, jag måste ju puffa upp tråden nu ju:-) Har vart på en veckas utomlandssemester och är hemkommen för ca 1 timme sedan. Även jag väntar med spänning på allt, och lovar uppdatera er när jag vet mer:laugh::banana:

Nu måste jag ju uppdatera er:laugh:

I går föddes inte mindre än 12 små schnauzervalpar hos Granas bästa vän:love: 7 hanhundar och 4 tikar.

Det ser nu ut som att det blir ett köp istället för foderavtal. Och vet ni, idag ska jag följa med Grana och tjuvkika lite på valplådan, men antar det blir på lite avstånd pga infektionsrisken och så. 8 veckor väntan nu alltså:banana:

Senast ändrad:

Nu måste jag ju uppdatera er:laugh:

I går föddes inte mindre än 12 små schnauzervalpar hos Granas bästa vän:love: 7 hanhundar och 4 tikar.

Det ser nu ut som att det blir ett köp istället för foderavtal. Och vet ni, idag ska jag följa med Grana och tjuvkika lite på valplådan, men antar det blir på lite avstånd pga infektionsrisken och så. 8 veckor väntan nu alltså:banana:

Får väl säga Grattis till nytillskottet då!:love:

Liknande trådar

Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 546
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Jag har varit i valpletartaget i ungefär 9 månader med ett avbrott pga att vi köpte hus och flyttade under senvåren. Jag har under...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 082
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har börjat fundera på om det är bra läge att skaffa hund nummer två nu till hösten, då jag har en termin kvar på min utbildning och...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 935
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 544
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka