Vad är det godaste er hund någonsin har smakat?

Sv: Vad är det godaste er hund någonsin har smakat?

Det bästa min hund vet är hennes eget foder, Vom og hundemat.
Vilket gör det lite problematiskt under träning då jag inte kan hitta något godis som slår det.
Eller ja, det skulle väl vara torkat renkött kanske, men det vill matte behålla själv :devil:

Ian Ä-L-S-K-A-R fisk. Helst lax eller tonfisk. Bägge två gillar pannkaka väldigt mycket, och vom.

KL

Oh glömde. Överkörda, platta och soltorkade sniglar är en delikatess som mina gör allt för att få tag i. Här sicksackas fram på gångbanorna....

Schäfern gillar verkligen köpt pizza, kött i alla former, doritos chilismak, ostbågar, finskorpor

Russkiy toyen gillar Korv över allt annat, men även rent kött, köttbullar

Min gamla collietik blev alldeles tokig vid åsynen av glass, rökt renkött och... broccoli. :cool: :love:

Kom ihåg.....
Papillotiken vi hade hemma när jag var liten älskade nygräddade hastbullar.
Då var snålhetsfaktorn hög.

hackkorv, den innehåller smaskiga saker såsom nötlever, svinhjärta, fläskkött, svål, korngryn, lök, salt och peppar, kan det bli bättre för en hund? Fisk går också hem.

lipsyl!!! :devil:

Chihuahuan är helt GALEN i lipsyl! Får köpa nya varje vecka,
Han rotar i handväskan, klättrar upp på bort när man är borta mm för att hitta dom:devil:

Måste berätta om kissen oxå :angel: får han tag i ett bullpapper går man inte nära! Han är världens mysgris annars men med ett bullpapper växer hornen så det knakar! Morrar medans han slickar på det.

Den gamle kan stå och dregla efter det mesta. Sallad, morot, vitkål, broccoli och paprika t ex. Han är omplaceringshund så jag undrade i början varför han alltid satt i köket när man lagade mat. Jag tappade en bit sallad och han slök den snabbare än en gris blinkar. Sedan dess får han alltid smaka grönsakerna när jag skär upp dem. Allt går ner, det enda som ratas är citron och hallon. Lök får han såklart inte.

Den yngste gillar bäst leverpastej, köttbullar och skinka som träningsgodis.

Rått rådjur, om jag står och styckar ett rådjur i köket måste jag nästan stänga ute odjuret eftersom har står och trampar mig på fötterna, nu har han lärt sig att chansen att få smala ökar markant om man går och lägger sig i korgen men han ligger inte avslappnat utan följer varje rörelse. :D Men å andra sidan så är han oftast en stor andledning till att vi har kommit skott så han har väl rätt till bytet. ;)

Har nyss upptäckt Ceasar. Ni vet de där små portionsförpackningarna med hundmat som man kan köpa på t.ex. ica. Rut ÄLSKAR dem, hon blir nästan för ivrig när vi tränar och har den som träningsgodis. :)

*KL*

Inte så att maten vaktas, men Viktor slår KNUT på sig för - burkmajs och bananchips.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 781
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag föredrar ju att kombinera en mild men konsekvent hand med motivering för att uppfostra och träna mina hundar. Och så har det även...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 753
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka