Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Har en tik på 13 snart 14 veckor. Hon är jätte snäll, och som alla valpar är hon sprallig lekfull glad och nyfiken. Men när vi...
Svar
13
· Visningar
5 016
Hundhälsa Jag kan inget om hundar men hamnade i en diskussion ang hundfoder på jobbet och blev lite nyfiken. Personerna hävdar att Royal Canin är...
2 3
Svar
42
· Visningar
16 597
Senast: Uppsnarjd
·
Hundhälsa Jag har fått veta att man inte ska röntga en tik som löper eller två månader efter löpet. Har nu beställt tid för att röntga min tiks...
Svar
7
· Visningar
7 181
Senast: Shark
·
Övr. Hund Ja alltså som värsta jakthunden men utan dessa rasers stadga. Han har eng cocker i sig men den mentaliteten krockar me pudeln och jag...
Svar
6
· Visningar
1 175
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Hejsan. Jag undrar va för praktiska övningar ni skulle villa ha på en valpkurs? Va har ni gjort när ni varit på valpkurs(er)...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 047
Senast: Sikta
·
Hundhälsa Våran boxertik, snart 8år,har på något sätt skadat sitt knä. förra veckan började hon halta på ena bakbenet, trodde först det var en...
Svar
3
· Visningar
2 245
Senast: arlette001
·
Övr. Hund Hoppas nu att jag postat denna tråden rätt.. Ja, för 1 vecka sen var jag o sambon o tingade en svart balndrasvalp, 50% Golden och...
2
Svar
31
· Visningar
3 887
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Jag har länge funderat och velat ha en hund men inte förrän nu har det börjat kännas som att det kan verkligen hända (och läskigt)...
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: Minna86
·
Hundhälsa Ibland frågar man sig om det är värt det. Det här med att leva med djur alltså. Det var inte så länge sen som min gamle hane dog under...
Svar
16
· Visningar
2 466
Senast: Kivina
·
Hundavel & Ras Träffade idag en hundägare med sin cockervalp på en promenad, vi fastnade en stund och pratade eftersom även jag har en cockervalp. Det...
Svar
17
· Visningar
2 990
Senast: ch791022
·
Övr. Hund http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1083017-hund-avlivades-pa-landvetters-landningsbana Hur många hundar är det nu som lyckats rymma...
2
Svar
21
· Visningar
2 770
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund I morgon förmiddag ska vår ena hund få sömna in, tårarna rinner konstant:cry: Eftersom det är första gången vi tvingas ta bort ett djur...
Svar
11
· Visningar
2 117
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min 4 månadersvalp har hittils ätit Bosch junior maxi för stora hunraser. Av praktiska skäl måste jag nu byta till ett annat foder...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Estivuz
·
Övr. Hund Jag fick avliva en av mina hundar i somras, pga av mycket framskriden artros. Det var rätt tufft och jag blev väldigt tveksam till att...
Svar
8
· Visningar
1 140
·
Övr. Hund Vet inte hur jag skulle sätta rubriken. Men det att ha hund i bur inne är inte tillåtet, inte ens för korta stunder. Men nu var...
Svar
16
· Visningar
1 884
·
Övr. Hund Har en liten hund som fryser otroligt mycket om tassarna om det blir kallt på vintern, räcker med några minusgrader. Det går inte att få...
Svar
15
· Visningar
1 579
Hundhälsa Jag håller på att utreda min hund för allergi då hon kliar sig väldigt mycket, inte så mycket att hon får sår men ändå tillräckligt...
2
Svar
34
· Visningar
8 436
Senast: paradox
·
Övr. Hund Min 4 månaders valp reser ragg, morrar och skäller så fort han får syn på andra hundar (som han inte känner). När/om han sedan får gå...
Svar
1
· Visningar
2 931
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Håller på och trimmar min kille själv för första gången, dessutom så är hon som har hjälpt mig bortrest så kan inte be om råd där...
Svar
8
· Visningar
2 281
Hundhälsa Vilja är inte sig själv och vi har nu varit hos veterinären som tog blod & urinprov. Båda var ua. Skulle ha kommit igång med löp...
Svar
8
· Visningar
2 026
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka