Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det kan vara ett typiskt rykte, MEN jag vill ändå uppmärksamma detta ifall att. Polisen i Blekinge postade en text om det på sin FB... 2
Svar
32
· Visningar
3 169
Senast: Luff
·
Hundhälsa Jag upptäckte nu ikväll, att det som tidigare var som en kal liten rund fläck på min hunds mage har vuxit sig större och ändrat färg...
Svar
4
· Visningar
1 541
Senast: heartbeat
·
Övr. Hund Har ni några tips? Min valp är visserligen bara 4 månader men ska hon vara med som stallhund behöver jag lära henne åt vilket håll hon...
Svar
10
· Visningar
3 864
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Har funderat länge på att skaffa en till hund. Nu är det inte aktuellt riktigt ännu, men lika bra att vara ute i god tid med sina...
Svar
7
· Visningar
1 329
Senast: Grålly
·
Övr. Hund Jag har problem med halsband på min hund. Finns inga som sitter bra och som inte åker över huvudet på honom. Han är rak från... 2
Svar
20
· Visningar
2 838
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras I vår familj här näst? I dagsläget består familjen utav våran snart 6 åriga storpudel hane, 2 vuxna och 1 barn. Tanken är att skaffa... 2
Svar
22
· Visningar
2 765
Övr. Hund Jag undrar om det är någon här som har en Entelbucher eller en Appenzeller sennenhund. Jag har ingen av raserna men har länge varit...
Svar
0
· Visningar
622
Senast: smullan
·
Hundavel & Ras Eller hur långt är ett snöre? Jag vet att frågan är lite dum men jag är lite kluven. Jag har hittat en omplacerings hane på knappa 6...
Svar
5
· Visningar
10 869
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Ja, kort fråga: Får era hundar sova i era sängar/soffor? *Nyfiken!* 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 496
Senast: alazzi
·
Övr. Hund upp och smutsar ner dina kläder...hur ska man hantera det? Det är en speciell hund som jag ofta möter på mina hundrundor och den hoppar...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: Grålly
·
Övr. Hund Köpte för två veckor sedan en hund. Känner att han inte alls som en hund jag vill ha. Han är verkligen en sån hund som bara vill vara... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 561
Senast: skrabbe
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite namnförslag! Letar som en tok och har hittat en hel del fina, men ingenting som känns riktigt Rätt. Det ska passa...
Svar
12
· Visningar
2 308
Hundhälsa Ja ännu en fodertråd men jag hitta inte just för storvuxna raser. Ni med stora/tunga raser vilket foder ger ni och varför? Jag har...
Svar
0
· Visningar
623
Hundhälsa En kompis till mig köpte nytt dubbelsytt svartfärgat halsband till sin hund. Ett par veckor därefter trimmades hunden och ytterligare...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Snaaaaaaaaart drar säsongen igång igen! Vilka utställningar planerar ni att åka på? Önskemål om Framgångar? =) Själv startar... 17 18 19
Svar
374
· Visningar
34 428
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Jag har en svart tik med mycket päls så jag ser i stortsett inte om hennes halsband skulle färga av sig. Jag har några stycken...
Svar
5
· Visningar
1 411
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Hej! Alev heter jag och har hängt här på forumet ett tag nu. Det är en härlig forum:) så jag blev medlem idag och ville fråga om en sak...
Svar
11
· Visningar
3 982
Senast: _Elly_
·
Hundhälsa Ja, har någon här erfarenheter av att djurskyddet faktiskt gjort något när missförhållanden uppdagats? Jag vet flera fall där man... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 642
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jag tänkte kolla om här finns fler valpar i Kristianstadsområdet, som kanske skulle vilja träffas någon dag för en lekstund? :). En...
Svar
1
· Visningar
556
Hundavel & Ras Min hund är ett riktigt måndagsexemplar. Han har allergier, taskiga höfter, artros och inte minst ett gäng rädslor vilket gör att livet...
Svar
16
· Visningar
2 078
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka