Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har vart hos veterinären i veckan med min Schäfer, det visade sig att han fått fistlar. Fick Apatica och Fungoral utskrivet och ska...
Svar
2
· Visningar
1 929
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Har precis tecknat en försäkring till min 10 månaders omplaceringen jag har. Paret som hade honom innan sa att han är en labrador, men...
Svar
15
· Visningar
2 062
Övr. Hund Hej! Hemligt nick för att inte skapa mer gnissel än nödvändigt. Såhär här det: Blev fodervärd åt en tik som ägdes av en vän. Inget...
Svar
17
· Visningar
4 181
Övr. Hund Att det är helt förkastligt att göra så kan vi väl vara överens om men är det någon som vet om det är olagligt att göra så? (nej, det...
Svar
3
· Visningar
1 702
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag kom idag att tänka på hur extremt rutinfixerade våra fyra hundar har blivit när det gäller mattider. 05.45, strax innan...
2
Svar
20
· Visningar
2 009
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Vad ska jag göra med lilla Jackie som har ont i magen? Hon rullar runt, åmar sig med magen i vädret, det hörs kurrande ljud, och hon har...
Svar
5
· Visningar
4 981
Senast: Harbor
·
Övr. Hund Lite konstig rubrik kanske :D Vad jag förstått finns det hur många brindlevarianter som helst, vad är min kille för något? Har hudfärgen...
Svar
18
· Visningar
4 330
Hundhälsa Jag har en staffe som i fredags skadade sig och fick åka in på djursjukhuset. Jag vet inte HUR hon skadade sig, det är verkligen ett...
Svar
8
· Visningar
4 706
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Min vän har boerboel och var för ett tag sedan hos vet och lagade en trasig tand på en av hundarna. Veterinären sade då till henne att...
Svar
15
· Visningar
2 616
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Hur snabbt kan man räkna med att se en förbättring (smärtmässigt) av rimadyl?
Svar
10
· Visningar
13 583
Senast: bigganl
·
Hundavel & Ras Hej allihopa! Jag har hängt runt här på Buke i ganska många år, men har aldrig kommit mig för att faktiskt skriva någonting. Nu är...
Svar
4
· Visningar
1 235
Senast: Eina
·
  • Låst
Övr. Hund Dags för en fjärde bildtråd! :laugh:
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
173 753
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Jag tror jag jag har hittat min dröm ras!!! Kan ni som har erfaranheter berätta mer om denna underbart söta lilla hund?
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund I tisdagskväll var min sambo ute och gick med Hedda. De passerar ett hus där en hund springer fram och tillbaka och skäller och hoppar...
Svar
8
· Visningar
1 192
Hundhälsa I förra veckan var vi tvungna att avliva vår gamla hund Kenzo rätt akut. Han hade fått diskbråck och blev allt sämre. Eftersom han var...
Svar
15
· Visningar
3 279
Senast: Penny_Lane
·
H
Hundhälsa Hej! Jag är en tjej på 16 år! Jag har länge velat ha en hund men mina föräldrar tycker inte att det är en bra ide då vi isf måste...
Svar
13
· Visningar
4 193
Senast: Luff
·
Övr. Hund Min Nova en snart 2 årig blandrastik (Siberian husky/collie)har börjat göra utfall mot mötande hundar. Det börjar 10-15 meter från...
Svar
9
· Visningar
1 480
Hundavel & Ras Vår tik på 4 år som har börjat sitt löp sista v i sept sen hon började löpa. Har inte löpt än hur normalt är det att vara så sen nu???
Svar
1
· Visningar
1 384
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag uppfattat det som att den vetenskapliga ståndpunkten i princip är att hundar inte förställer sig eller spelar teater. Min ena hund...
Svar
10
· Visningar
1 627
Senast: Sol
·
Övr. Hund Min lilla bäbis kastrerades idag och han har välkdigt svårt för tratten. Dock har de bara gått ett par timmar sen han vaknade upp men...
Svar
10
· Visningar
4 259
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka