Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en setter här hemma som kliar sig VÄLDIGT mkt! Mest är det halsen,öron och främre delen av magen/armbågen (även...
Svar
3
· Visningar
962
Hundhälsa Det har nu gått ungefär en vecka sen jag flyttade med mina hundar till ny lägenhet, som både innebär flytt från stort till litet hem och...
Svar
15
· Visningar
4 495
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Min hund har sedan en tid tillbaka sett ut att ha problem med sina höfter när han leker med andra hundar. Nästan direkt börjar han...
Svar
3
· Visningar
1 458
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Min hund verkar ha tappat motivationen för blodspår! :( I början så var han super duktig han gillade verkligen denna typ av träning...
Svar
19
· Visningar
2 832
Senast: mian
·
Övr. Hund En vän till mig har en rottis som drar något så otroligt i koppel. När hon är ute själv går det bra men om någon ska följa med, jag...
Svar
6
· Visningar
1 321
Senast: Skyggni
·
Övr. Hund Min fina...:love: http://cdn.publishme.se/cdn/5-1/1025900/images/2012/p1050590_50aa579ae087c36e57db9262.jpg...
Svar
6
· Visningar
1 192
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa Jag har delat upp maten till 3ggr per dag, då rekomendationen var "För att minska belastningen på levern bör dagsransonen delas upp i...
Svar
8
· Visningar
2 135
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Sitter och funderar vad jag egentligen gett mig in på... jag erbjöd mig att ta hand om en hund ett tag. Tog hem han igår vilket är... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 160
Hundhälsa Usch, nu är jag orolig! Min Ila har konstiga flytningar och lite andra symptom som ev tyder på pyo. Vi har fått en tid imorgon hos... 2
Svar
20
· Visningar
2 848
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Gamlingen har ju börjat få för sig något. (9år) Han har alltid varit en tyst hund och inte sagt ett knyst när han lämnats ensam hemma... 2
Svar
28
· Visningar
6 141
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/nosceller-far-forlamade-hundar-att-ga-igen
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Lager
·
Hundavel & Ras Kan en tik bli dräktig utan att löpa?
Svar
4
· Visningar
951
Senast: IseeU
·
Hundträning Hej, jag har ärvt två pappillontikar 2 resp. 8 år. De är underbara - som allas hundar - MEN skäller på ALLT DE SER OCH HÖR. Hur ska jag...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Da det flyttar in mycket nytt folk har pa garden och Chew inte direkt uppskattar manniskor han inte kanner tvingas jag ha honom kopplad...
Svar
11
· Visningar
1 656
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Hej! Undrar lite vad ni har för erfarenhet av märket. Funderar på ett regntäcke från dem till min lilla tik. Finns det några andra ni... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 450
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Har ni ngn erfarenhet av att ni kunnat ana ett sorgebetéende från hund ? Vi har det inte , varken jag eller min sambo ... tills nu ...
Svar
14
· Visningar
12 548
Senast: Bison
·
Hundhälsa Chefen har erbjudit mig en plats i Norge, nu under vinterhalvåret. Det handlar om ca 3½ månader där uppe och två fria hemresor. (med...
Svar
5
· Visningar
1 716
Senast: Grana
·
Hundhälsa Detta är vår omplacering och har varit ände sedan han flyttade hot för lite över ett halvår sedan. Det märks inte så mycket i vanliga...
Svar
1
· Visningar
2 658
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Min ena chihuahua slickar sig väldigt ofta på tassarna, främst på kvällarna och då brkar han även kisa med ena ögat och klia i det oxå...
Svar
8
· Visningar
7 148
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Min tik kastrerades tidigt i somras efter att hon haft svåra problem under sina löp. Nu har hon mått lite skumt den här veckan (ca 6...
Svar
2
· Visningar
4 038
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024