Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en väninna som har en gammal hund. Hunden är så gott som döv, men hör enligt ägaren vissa ljud än. Hon undrar om någon har...
Svar
10
· Visningar
4 238
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Funderar på att ställa Fiffi nu i jul men undrar hur det fungerar med allergivovvar. Behöver man ha ett vetintyg på att det är...
Svar
19
· Visningar
1 955
Senast: Luff
·
Övr. Hund Valpen är snart 5 månader och äter än så länge valpfoder och jag har börjat kika på nästa stadie i foderväg som då blir junior...
Svar
11
· Visningar
2 861
Hundhälsa Min lilla Boston Terrier (snart 2 år) har plötsligt blivit väldigt osäker och rädd för män med mörka kläder. Inget har "hänt" men han...
Svar
2
· Visningar
1 108
Hundavel & Ras Tänkte att det kanske finna någon vänlig själ här aom kan hjälpa mig reda ut mina förvirrande tankar :) Har kontakt med en kvinna som...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 661
Övr. Hund Kom inte på nån bättre rubrik. Men jag har funderat, jag har träffat hundar som bogserat sina ägare runt stan i åratal. Hunden hänger...
Svar
15
· Visningar
2 035
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag behöver snabbt svar, snälla! Får man säga "fot" på tävling under linförigheten, vid övergång från gång till språng??? Eller är det...
Svar
6
· Visningar
913
L
Övr. Hund Uäää, bukefalister, kom med råd! Jag har kommit upp i Elit-klass med Eya, och vi har stött på problem som verkar bli värre och värre...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
12 061
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Nästa år ska jag skaffa mig min första egna hund. Har tingat en valp som "görs" i februari nästa år. (Har sett ut vilken mamma jag vill...
Svar
17
· Visningar
2 315
Hundhälsa Är det någon som vet vad som kan orsaka sterilitet hos hanhundar? Det handlar om två helsyskon, den ena helt utan spermieproduktion och...
Svar
11
· Visningar
5 386
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har aldrig använt en sådan sax men nu har jag en hund som behöver få pälsen på öronen urtunnat och jag ser ut så här: :confused...
Svar
9
· Visningar
7 496
Hundhälsa Jag har en setter här hemma som kliar sig VÄLDIGT mkt! Mest är det halsen,öron och främre delen av magen/armbågen (även...
Svar
3
· Visningar
958
Hundhälsa Det har nu gått ungefär en vecka sen jag flyttade med mina hundar till ny lägenhet, som både innebär flytt från stort till litet hem och...
Svar
15
· Visningar
4 478
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Min hund har sedan en tid tillbaka sett ut att ha problem med sina höfter när han leker med andra hundar. Nästan direkt börjar han...
Svar
3
· Visningar
1 453
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Min hund verkar ha tappat motivationen för blodspår! :( I början så var han super duktig han gillade verkligen denna typ av träning...
Svar
19
· Visningar
2 832
Senast: mian
·
Övr. Hund En vän till mig har en rottis som drar något så otroligt i koppel. När hon är ute själv går det bra men om någon ska följa med, jag...
Svar
6
· Visningar
1 321
Senast: Skyggni
·
Övr. Hund Min fina...:love: http://cdn.publishme.se/cdn/5-1/1025900/images/2012/p1050590_50aa579ae087c36e57db9262.jpg...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa Jag har delat upp maten till 3ggr per dag, då rekomendationen var "För att minska belastningen på levern bör dagsransonen delas upp i...
Svar
8
· Visningar
2 134
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Sitter och funderar vad jag egentligen gett mig in på... jag erbjöd mig att ta hand om en hund ett tag. Tog hem han igår vilket är...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 156
Hundhälsa Usch, nu är jag orolig! Min Ila har konstiga flytningar och lite andra symptom som ev tyder på pyo. Vi har fått en tid imorgon hos...
2
Svar
20
· Visningar
2 845
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka