nått är konstigt med min tik

Sv: nått är konstigt med min tik

Kan även tillägga att ingen av dom haft onormala flytningar. Förutom schäfern som började löpa igen så tidigt.

Svarar här igen, tempat nu i 4 dagar och hon har ingen feber. Helt normalt
Imorgon har vi tid hos vet. klockan 8.30

Hon ratar maten nu med... va pigg igår när hon hitta en boll ute men det är helt klart något fel

Lämnat henne hos vet. och nu börjar jag bli nervös och har en klump i halsen..

Vill ju att de hittar något så man får veta vad det är men så är jag rädd att det inte ska gå att göra något åt.

Vi håller tummarna för att det är något som är lätt att åtgärda och att hon blir frisk snabbt igen.

Hemsk situation att gå och vänta på besked :( Jag hoppas också på det bästa, att de hittar något ofarligt som är snabbt och lätt fixat!

Tack båda två! Gulliga ni är

De hittade inget, så smärtstillande ett tag sen får vi se om det försvinner eller kommer tillbaka efter kuren.. konstigt. Ryggen, höfterna är iaf röntgade sen kände hon igenom hela hunden o hon reagerar inte på något. De kollade även blodet och alla värden ser bra ut :) skönt! Vet. tror hon skadat sig i nån mjukdel.

Så bra. Då hoppas vi att allt är OK även när du slutar med det smärtstillande.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 878
Senast: Twihard
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka